Voorkant van mijn kast spuiten (veel krassen)??

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:34
Hi

Ik wil mijn voorkant van mijn kast spuiten in metallic zilver
Alleen er zitten veel krassen op mijn front
Hoe kan ik dit weghalen??

Alvast bedankt

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

schuren en eerst goed in de primer zetten?

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 02:43 schreef Bird2 het volgende:
schuren en eerst goed in de primer zetten?
jah vooral is de primer belangrijk dan is er niets aan de hand :) dan moet je iets meer lagen verf spuiten en dan zie je er niets meer van

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Ik zou nadat je het geheel zilver-metallic hebt gespoten, het nog afwerken met blanke lak.

Bij metallic lak "drijven" de metaaldeeltjes als het ware naar boven, en als je het dan niet blank aflakt, heb je binnen de kortste keren een mat-zilveren kast. En dat moest niet de bedoeling zijn geloof ik.

Ik heb wel een tip(je) voor de volgende keer:
Zoek eerst ff, want dit is geloof ik al de 30e keer dat ik het uitleg...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

ik had dat ook en kheb die opgevuld met revell pasta (in speelgoed winkels kan je dit verkrijgen)...dit is een blauwe tube met een beige stof in en daar doe je !te veel! pasta op en dan laat je dat een paar uurtjes(hangt ervanaf hoe groot en hoe diep je kras is) drogen en dan schuur je de overtollige pasta eraf..ik heb het zo gedaan EN zonder primer..

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:34
Ok thanx

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1