Is it possible to connect my monitor with my system case?

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 889533

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb pas een nieuwe case gekocht en dacht dat een oude beeldscherm wel daarmee zou werken.
Nu heeft die scherm een VGA kabel.
Is het mogelijk om die kabel te verwisselen of op een of andere manier opelkaar aantesluiten? Of moet ik nu een nieuw beeldscherm kopen?

Op internet heb ik wat rondgezocht maar werd er niet veel wijzer van.

Bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien is een verloopje van DVI-I naar VGA mogelijk, maar dan moet je wel aangeven welke aansluitingen je nu hebt voor beeld op je nieuwe kast.

Edit: Kijk ook even of je scherm echt alleen VGA heeft. Als ie meerdere aansluitingen heeft ben je mogelijk al klaar met een andere kabel.

[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 15-03-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49
Anoniem: 889533 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:55:
Mijn vraag:

Ik heb pas een nieuwe case gekocht en dacht dat een oude beeldscherm wel daarmee zou werken.
Nu heeft die scherm een VGA kabel.
Is het mogelijk om die kabel te verwisselen of op een of andere manier opelkaar aantesluiten? Of moet ik nu een nieuw beeldscherm kopen?

Bedankt alvast.
Een monitor kun je helemaal niet op een case aansluiten, dat doe je op een moederbord of op een grafische kaart.

Misschien wel handig om die specs te noemen.

Op zich verandert er met een kast natuurlijk niets aan de overige onderdelen van het systeem, dus ook de aansluitingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02:32
White Feather schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:26:
[...]

Een monitor kun je helemaal niet op een case aansluiten, dat doe je op een moederbord of op een grafische kaart.

Misschien wel handig om die specs te noemen.

Op zich verandert er met een kast natuurlijk niets aan de overige onderdelen van het systeem, dus ook de aansluitingen niet.
Ik denk dat hij een complete computer bedoelt ipv een case (dus een behuizing) ^^

Er is weinig zinnigs te vertellen denk ik, niemand weet wat hij precies bedoelt..

Ik vermoed (hebben we niet veel aan..) dat zijn monitor een VGA aansluiting heeft en zijn PC alleen hdmi en dvi :) Oftewel: koppelstukje nodig
Mja zonder dat we weten wat hij nu probeert te vertellen, kunnen we beter even afwachten xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Output <= input

Als je zonder enige informatie te geven vragen stelt ga je uitermate weinig antwoorden vinden. Dat is niet bepaald wijsheid te noemen :o

Wij willen graag met je meedenken en je verder helpen waar je vastloopt, maar we hebben geen glazen bol. Als je niet beschrijft exact welke apparatuur je hebt kunnen wij helemaal niets zeggen over wat wel en niet kan en wat dus het handigste is voor jou.

Aangezien we hier zo niets mee kunnen - en je na een dag nog niets toegevoegd hebt - gaat dit topic dicht. Voor de volgende keer graag goed doorlezen:
Het algemeen beleid #quickstart

P.s. een Engelstalige titel voegt weinig toe, graag voortaan gewoon in NL

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 16-03-2017 15:11 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.