Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor voornamelijk studie en gaming. Studie betreft enkel veel excel werk en wat visio van tijd tot tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1100 gaan kosten. Ik wil max 1250 kwijt zijn, en daar moet nog een scherm bij. Maar die kan later besteld worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren naar bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een beetje toekomst gericht blijven. Wil dat de pc wel een aantal jaar mee gaat, en deze indien later nog te kunnen upgraden. Verder zijn er niet zoveel eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie wat meer informatie te krijgen wat betreft productkeuze. Heb ik de juiste keuzes gemaakt, of kan het beter, of juist wat minder!
Ik heb hier alvast een lijst samengesteld waarvan ik denk dat dit wel redelijk oke is. Deze lijst komt uit op ~€850. Ik kan nog wat extra geld besteden als jullie producten zien die beter kunnen.
Het systeem zal gebruikt worden voor voornamelijk studie en gaming. Studie betreft enkel veel excel werk en wat visio van tijd tot tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de €1100 gaan kosten. Ik wil max 1250 kwijt zijn, en daar moet nog een scherm bij. Maar die kan later besteld worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren naar bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een beetje toekomst gericht blijven. Wil dat de pc wel een aantal jaar mee gaat, en deze indien later nog te kunnen upgraden. Verder zijn er niet zoveel eisen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie wat meer informatie te krijgen wat betreft productkeuze. Heb ik de juiste keuzes gemaakt, of kan het beter, of juist wat minder!
Ik heb hier alvast een lijst samengesteld waarvan ik denk dat dit wel redelijk oke is. Deze lijst komt uit op ~€850. Ik kan nog wat extra geld besteden als jullie producten zien die beter kunnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | MSI B250M PRO-VDH | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 248,50 | € 248,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,20 | |