Toon posts:

Ik ziet nix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Asus V7100 Pro met TVout
Geïnstalleerd, driver install, en dan zegtie dat de pc opnieuw moet worden opgestart.
PCtje start op je ziet de opstartlogo en dan stop dat blauwe lijntje onder. Maar ik hoor wel mn opstart geluidje van mn windows.

Dus..... Ik zie mn opstartlogo van mn OS
Maar windows draait zeg maar verder zonder beeld. Opstart geluidje draait gewoon, en als ik alt+f4 druk en enter start ie opnieuw op. Gebeurd bij WinME, Win98SE en Win2K Pro.

En nu is mijn vraag aan jullie: Can anyone help me??? :? :'( :( |:(

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 23:07

B4tman_DH

To the Bat.....

Refresh rate terug zetten ??

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook een idee hoe ik dat zou kunnen doen? Maar mn monitor die kan de refrate aan hij staat namelijk op 70 en als mn monitor niet aankan dan knalt ie gelijk uit. Maar in dit geval blijf ie autistisch aan staan met mn opstartlogo.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ff naar safe mode en zoeken naar een andere driver en deze onder safe mode installeren.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Topicstarter
:( Helaas heb ik ook al geprobeerd. Ik heb die beta driver van asus getest, same story.

Zou het trouwens nog wat uitmaken als ik nvidia detonater zou gebruiken?

Thanx anyway

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 02:31 schreef Cyberaf het volgende:

Zou het trouwens nog wat uitmaken als ik nvidia detonater zou gebruiken?
nvidia detonater is de referentie- ofwel standaard driver, elke kaart met nvidia chipset kan hiermee draaiende gemaakt worden in principe, als de drivers van de fabrikant (asus) zelf goed werken zou ik deze gebruiken, de drivers van de fabrikant KUNNEN meer geoptimaliseerd zijn of toegespitst op dat kleine beetje extra wat defabrikant in de kaart gelegd heeft..

Verwijderd

Topicstarter
B-) Yo Yo Yo!!! Voor de mensen die nog geïntreseerd zijn. Ik ben er achter gekomen waaraan het lag. Namelijk mijn moederbord Chaintech 6BTM. Van alle moederborden in de hele wereld moest ik weer de type hebben die Geforce niet ondersteunt ofzoiets.

Anyway ik heb mn videokaart aan de praat gekregen door de 10.80 drivers van Brandon Mol. En heb later maar de stap genomen om de laatste pin af te plakken om toch andere drivers te kunnen gebruiken.

Thanx for the help mensen!!!

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Pagina: 1