Toon posts:

Welke gitaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil deze week een nieuwe elektrische gitaar kopen. Ik wil een gitaar zonder Floyd Rose tremolo-systeem, want daar ben ik helemaal niet tevreden over.

Ik heb gekeken naar een Gibson Les Paul Studio en ik was er erg tevreden over. Alleen het prijskaartje was een tikkie aan de hoge kant... (2500 ballen) En ik heb zo'n bedrag er eigenlijk niet voor over, omdat ik voornamelijk een toetsenist ben. Gitaar spelen is voor mij puur voor het leuke erbij en daarom wil ik niet AL te veel geld aan mn gitarerij spenderen.

Ik heb daarna een Epiphone Les Paul geprobeerd (lijkt er erg op en heeft ook Gibson elementen), maar deze gitaar is een stuk lichter en eigenlijk vind ik dat niet zo prettig spelen.

Ik wil niet overspringen naar Fender (ik hou niet van strats) en ook geen Ibanez (hebben allemaal Floyd Rose). Welke gitaar kan ik het beste kopen? Alle goeie adviezen & tips zijn welkom :)

(P.S. Kheb een Marshall ValveState 100W versterker. Ik speel weinig (nooit) clean en hou er dus van om lekker te scheuren. Gewoon om even aan te geven wat voor gitarist ik ben :))

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:15

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Check bijvoorbeeld deze Ibanez es. Zie jij een Floyd Rose? Ik ook niet. Trouwens, als je je FR goed afstelt en niet zo'n beroerde cheap-ass kopie hebt, dan is er geen enkel probleem. Een maat van me heeft de 7-snarige Universe. Zit ook een FR op, maar die heeft er dus geen enkel probleem mee. Maar ja, je moet 'em wel goed afgesteld hebben staan.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost dit dingetje en waar kun je 'em kopen? (xie 'em niet bij Feedback staan)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Moet je Feedback even bellen, want ze hebben lang niet alles op de site/in de folder staan :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Hillie

Hillie

Snap ik sowieso ook geen aarsch van, want Feedback is een harstikke groot bedrijf en als ze nou es ff de moeite nemen hun volledige prijslijst in te voeren, dan is het makkelijk bij te houden en kunnen ze die nieuwe boekjes er 2x per jaar zo als extraatje bijdoen. Zie bijvoorbeeld de site van hun fijne Duitse collega's. Die hebben een mooie site, met hun volledige assortiment online.
Daar kun je trouwens wel ff voor een prijsreferentie checken. En trouwens: als je es goed op de Ibanez-site kijkt, dan zie je hoopjes gitaartypes zonder tremelo. Ze gebruiken ook hun eigen Lo-Pro-Edge (ultra mega maximale) ofzo tremelo-systeem.

Verwijderd

Topicstarter
Hey thnx dude, die duitse-site is zwaar relax. Ff loeren :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 02:02 schreef DeepFreezer het volgende:Gitaar spelen is voor mij puur voor het leuke erbij en daarom wil ik niet AL te veel geld aan mn gitarerij spenderen.
Het is wel makkelijker voor ons als je iets nauwkeuriger aangeeft hoeveel je ongeveer/maximaal wilt besteden. Heb je de Epiphone G-serie geprobeerd? Die liggen wel prettig in de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken aan een bedrag rond de 1500 gulden maximaal. Maar minder is niet erg ;)

Kheb trouwens idd op een Epiphone SG (en ook op een Gibson SG) zitten spelen, maar ik ben er niet zo kapot van. Vooral omdat ik een Les Paul gewoon veel mooier vind.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:41
nou Deep. als je een lespaul mooier vindt moet je toch nog ff sparen. maar dan heb je ook wat hoor :9~

zelf vindt ik die ibanez gitaar van een paar posts terug ook wel mooi.. maar die zal ook wel redelijk prijzig zijn :)

neu. als ik dan moet kiezen zou ik toch voor de Gibson gaan hoor :)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk eigenlijk persoonlijk dat ik voor de Epiphone Les Paul ga... ik vind de Gibson echt een super-gitaar maar ik ben bang dat ik zulk geld er gewoon niet voor over heb.

Dus tenzij iemand anders nog goed advies heeft, koop ik zaterdag een Epiphone Les Paul... ook een leuke gitaar :)

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Op woensdag 04 juli 2001 09:28 schreef Hillie het volgende:
Een maat van me heeft de 7-snarige Universe. Zit ook een FR op, maar die heeft er dus geen enkel probleem mee. Maar ja, je moet 'em wel goed afgesteld hebben staan.
Yes , gebruikt Steve Vai deze ook niet? Steve Vai is een van de betere gitaristen vind ik.

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

Looking for a 7string? Ibanez RG-421/420. Fixed bridge, 2 Humbuckers, around hfl 1500.

anyway: een echte Floydrose kost pl/m 1200 piek, ibanez 600 en een Schaller 450(used by Hamer, Jackson on USA models only). Kahler maakte ook OK trems maar zijn moeilijker te vinden. Al die andere zijn echt brak. Ik do meer dan 1000 setups(afstelling) van gitaren per jaar.

Wil je een Les Paul of clone. Maakt Epiphone leuke dingen, maar de Pickups moeten dan wel vervangen worden door Seymourduncan's of DiMarzio's. Epiphone PU's zijn erg microfonisch en gaan heeeeeeeeeeel snel rondzingen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!

Ennuh... beetje feedback is juist cool 8-)

• Hillie

Hillie

Op donderdag 05 juli 2001 01:39 schreef Optical het volgende:
Yes , gebruikt Steve Vai deze ook niet? Steve Vai is een van de betere gitaristen vind ik.
Right on, ik ben niet zo verzot op Vai, maar hij is wel erg goed. Nog een keertje live gezien ook (paar jaar terug, met die G3 tour), samen met Satriani.

Die gitaar klinkt gewoon erg lekker. Die maat heeft ook een MusicMan Eddie Van Halen (worden niet meer gemaakt, is tegenwoordig, meen ik, de Axis Sport) en die klinkt alleen vet met distortion. Die Universe klinkt ook clean nog lekker. Is wel zo fijn bij sommige dingen :)

Verwijderd

Gitaren zijn altijd heel persoonlijke instrumenten. Het is niet zoals met een nieuwe midi-bak waarbij de gesamplede sounds zijn wat ze zijn, onafhankelijk van door wie of hoe ze worden getriggerd. Gitaren, zowel akoestisch als electrisch, reageren nu eenmaal direct op je manier van spelen (aanslag, vibrato etc.) en je kunt in die context dan ook spreken van een 'eigen karakter'.

Bij de aanschaf van een gitaar moet je je dus niet laten verblinden door de specs, laat staan door de vergulde of verchroomde hardware 8-) . Je kunt naar mijn mening ook geen gitaar kopen zonder dat je uitgebreid kennis hebt gemaakt met de karakteristieke eigenschappen ervan. Op naar de muziekwinkel(s) dus en gewoon gaan spelen tot je een ons weegt en het winkelpersoneel je uiteindelijk aanziet voor standaard-inventaris.

En probeer niet één gitaar... Nee probeer er zoveel mogelijk. Natuurlijk zul je je altijd een beetje blijven laten leiden door vorm, kleur enz. dus zal je niet snel een komkommergroene 'axe' met een stervormige body aanschaffen, al klinkt 'ie nog zo goed.
Probeer desondanks toch eens een gitaar die misschien op het oog wat minder lijkt of waarvan de merknaam (nog) niet in neon boven de winkeldeur prijkt. Bedenk ook goed dat JIJ de klant bent en al koop je uiteindelijk een goed klinkende gitaar van ƒ 1000,- i.p.v. de Limited Edition Signature Series uit de etalage waarvan de verschillende modellen in prijs variëren van ƒ 4900,- tot ƒ 6400,- , het belangrijkste is dat je je door niets anders hebt laten verleiden de gitaar te kopen dan door de gitaar zelf.

Zelf ben ik al ongeveer vijf jaar dik tevreden met m'n 'Patrick Eggle Berlin Standard' uit '92. Geen tremolo, dus geen narigheid maar een geluidje,... :9 !

Ach, uiteindelijk lijkt het aanschaffen van een gitaar best een beetje op het aangaan van een relatie tussen twee mensen:

Voordat je besluit wat je het lekkerste vindt moet je wel zeker weten dat je alles geproefd hebt! *D

L.B.

• Hillie

Hillie

Ik kan alleen maar instemmen. :) Hoopjes bassisten (ik ben ook bassist) vinden die Soundgear serie van Ibanez zo fantastisch (Korn- en Limp Bizkit-effect?), maar die waren in mijn handen juist brandhout. Ik vind die veel lompere ATK serie ongelooflijk veel fijner spelen en klinken. Pure persoonlijke kwestie dus.

Verwijderd

Topicstarter
Hier was ik eigenlijk al bang voor... hmmm. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dus een toetsenist en ben ik altijd juist heel erg op specs afgegaan. Je hoeft verschillende synthesizers niet te proberen, ze zijn toch allemaal hetzelfde: het gaat om de specs. Zo heb ik tot nu toe al mn instrumenten gekocht (incl. mn Korg Triton ProX waar ik ERRUG trots op ben *D)

Maar bij gitaren werkt dat dus anders... nou ja, op naar de muziekwinkel dan maar weer.
Harstikke bedankt mensen, ik ben ff de stad in ;)

• Hillie

Hillie

Op donderdag 05 juli 2001 11:38 schreef DeepFreezer het volgende:
Hier was ik eigenlijk al bang voor... hmmm. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dus een toetsenist en ben ik altijd juist heel erg op specs afgegaan. Je hoeft verschillende synthesizers niet te proberen, ze zijn toch allemaal hetzelfde: het gaat om de specs. Zo heb ik tot nu toe al mn instrumenten gekocht (incl. mn Korg Triton ProX waar ik ERRUG trots op ben *D)

Maar bij gitaren werkt dat dus anders... nou ja, op naar de muziekwinkel dan maar weer.
Harstikke bedankt mensen, ik ben ff de stad in ;)
Bij synths (iig de klavieren) hangt het toch ook van de speelstijl af wat je fijn vindt? De ene heeft een wat andere aanslag dan de andere toch? (Maakt bij mij niet zoveel uit, als ik net zo op het klavier tekeer ga als op m'n bas hebben alle noten een velocity van 127 ;) :D)

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk, maar de ene Korg Trinity heeft precies dezelfde aanslag als de andere Korg Trinity, dat bedoel ik. Dus hoef je niet meerdere te proberen.

Magoed, bij synths is de aanslag ook niet het belangrijkste. Kwestie van wennen meestal. Met (digitale/elektrische) piano's is dat al een stuk anders, maar voor het gemiddelde keyboard/synth-werk is het klavier altijd wel redelijk standaard.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb hier thuis een Music Man Luke staan. Misschien niet echt wat je zoekt en veel duurder dan je wil ( :) ) maar wat een superlekker gitaartje man :9~ Gewoon voor de gein ns proberen als je bij je muziekzaak komt :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 02:02 schreef DeepFreezer het volgende:
Ik wil niet overspringen naar Fender (ik hou niet van strats) en ook geen Ibanez (hebben allemaal Floyd Rose).
Ik heb dus ook een ibanez. Maar de tremolo heb ik "gedisabled" door er een stuk hardhout tussen te plaatsen (binnenin de gitaar natuurlijk). Anders blijf je inderdaad stemmen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:16 schreef AlvaK het volgende:

[..]

Ik heb dus ook een ibanez. Maar de tremolo heb ik "gedisabled" door er een stuk hardhout tussen te plaatsen (binnenin de gitaar natuurlijk). Anders blijf je inderdaad stemmen. :(
Psies, en daar heb ik dus geen zin in :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:07 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik heb hier thuis een Music Man Luke staan. Misschien niet echt wat je zoekt en veel duurder dan je wil ( :) ) maar wat een superlekker gitaartje man :9~ Gewoon voor de gein ns proberen als je bij je muziekzaak komt :)
Ja, is best... kheb ook ff op een Ibanez 7-string & Gibson SG gespeeld... gewoon voor de gein :P

Verwijderd

Trek maar iets meer uit voor een lekkere gitaar heb zelf hier de gibson lespaul studio met een zelfde marshall versterker alleen dan 60 watt.. Naar mate van tijd is de gibson je meer waard dan je vrouw >:)

Verwijderd

Ik zou voor een Gibson Explorer (ik heb er zelf 1 en ik zou niet zonder kunnen) of ESP LTD V350 gaan, de laatste is
wel met FloydRose brug maar ik heb er in Amerika op gespeeld en had 'm bijna gekocht daar omdat ie zo goed speelde, maar hij was beschadigd.
Maar iedereen zoekt een bepaalde sound en speelbaarheid, daarom kan ik natuurlijk een heel ander idee hebben over welke gitaar lekker speelt.

Deze speelt ook heel lekker by the way. :) (tja esp mocht geen Explorer copies meer maken dus hebben ze 'm iets aangepast :) )

Verwijderd

Ik was net ff aan het kijken op een paar gitaar sites. En ik ben helemaal verliefd geworden op Gibson gitaren. Die dingen zien er toch zo mooi uit! Maar ik mnet het nu nog met een squier china strat doen :'(.
De mooiste Gibson vind ik toch nog wel de Gibson Thunderbird, t'is wel een bas, maar ik zou heel graag een keer op eentje van de eerste versie uit '63 willen spelen!
Afbeeldingslocatie: http://www.gibson.com/products/gibson/Bass/img/ThunderbirdVLE-natburst.jpg

Verwijderd

Les Paul Studio Gothic is ook heeel mooi :)
ik speel nu op een Ibanez RG-570EXC, maar zodra ik genoeg geld heb na het kopen van een nieuwe pc en een nieuwe versterker (ik denk een Nomad 55) dan koop ik waarschijnlijk een Explorer.

edit:
Okee, ik kan niet typen :)

Verwijderd

Ik snap niet wat iedereen toch met een Explorer wil, ik vind die helemaal niet mooi. En uberhaupt vind ik Fender gitaren toch iets mooier dan Gibson (jag-stang :9~). Aleen de thunderbird lijkt me erg koel.

Verwijderd

Kom op mensen reageer

Verwijderd

Morgen ga ik naar Huigens in Hengelo (waar ik mijn huidige gitaar ook vandaan heb). Eens lekker rondkijken en ook wat (bas)gitaartjes testen. En waarschijnlijk ga ik daar ook een pedaal kopen, maar ik zie nog wel.

Verwijderd

Verwijderd

Ik ben vandaag geweest, en ik heb lekker alle gave gitaren uitgeprobeert. Ze hadden daar ook een Jag-Stang, ik helemaal gelukkig hoewel hij linkshandig was. En ik heb daar een 2e hands Boss Super Chorus CH1 gekocht voor 100 guldentjes.
De best klinkende gitaar vond ik een of andere jackson met explorer model, maar die vind ik niet zo mooi
Ik ben daar helemaal gek geworden van een Ibanez gitaar van 1500,- zonder nummer, er stond gewoon Ibanez Series. Hij klinkt lekker hij speelt fijn en het body is van ongelakt, dun, donker hout.
Ik heb daar ook op een Epiphone Les Paul gespeeld, ik vond het eigelijk helemaal niets, het is een heel erg gammel, rammelend gitaartje. Ze hadden daar geen Gibson of Musicman gitaren, of ze stonden in het magazijn.
Maar nu wil ik graag weten hoe je die CH1 een beetje leuk insteld a la Nirvana.

Verwijderd

Weet iemand trouwens over welke gitaar ik het heb (die Ibanez)?

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 03:26 schreef kibiru het volgende:
Deze is ook erg goed http://www.ibanez.com/vai/index.html#
Ik vind al die Ibanez gitaren ook wel leuk. Maar ze zijn te.... Allemaal spul van de beste kwaliteit enzo. Ik vind oudere gitaren toch iets mooier. Een echte Vintage Jaguar bv. En al die Strat-achtige bodies begin ik nu ook wel zat te worden. Jag-stang body rulez!

• CrazyA
  • Laatst online: 18-07 12:28
Ik ben zelf basgitarist en speel meestal op een Fender Jazz Bass maar als het op gitaren aankomt hou ik het toch bij stratjes. Zelf heb ik alleen maar een Squier Stratocaster, maar dan wel de lekkerste uit een serie van 40 (ofzo). De LesPal(-look-a-likes) vind ik over het algemeen niet lekker spelen, behalve die van een vriend van mij.
Gitaren zijn nooit het zelfde, dus je moet gewoon veel proberen. En je moet altijd de moeite nemen om de setup lekker te krijgen. Maak die gasten maar gek als je de setup toch net iets anders wil. Jij moet er op spelen, en goeie zaken gaan graag met je experimenteren om de beste setup te vinden.
De laatste keer dat ik bij Huigens in Hengelo was (da's ondertussen ook meer dan 5 jaar geleden) was daar ook iemand die daar een uurtje of 2 à 3 bezig was om z'n gitaar precies goed te krijgen.

Om dit hele lange verhaal maar wat korter te maken: Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen... en de lekkerste ook lekker fine-tunen.

• klikko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

klikko

Shit Happens ( everyday)

Hé Hallo, wat dacht je van een lekkere Fender Telecaster, die klinken toch weer heel anders als een strat en is een echt scheur gitaar.

Verwijderd

Ik heb zelf een PRS Costum 22. Echt heel mooi helder geluid. Misschien is je budget er niet naar, maar als het toch kunt betalen zal ik zeker voor de PRS Costum serie gaan.

Verwijderd

Ik heb ff je topic helemaal gelezen en ik weet niet wat je budget is en wat voor soort muziek je speelt, soleer je veel? Allemaal aspecten om er achter te komen welke gitaar het beste bij jouw past. Eigenlijk moet je een guitar store binnen stappen en heel wat gitaartjes uitproberen. Dat heb ik dus wel gedaan en je speelt op elke gitaar ff een kwartiertje, je gaat naar huis en denkt er over na, je komt terug en als je nog twijfelt tussen 2/3/4 gitaren nog ff die gitaren onderhanden nemen. En dan beslissen welke je echt wil. Werkte bij mij wel. ik kwam uit bij de PRS Costum 22 voor een leuk prijsje.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 22:59 schreef Crazy A het volgende:

De laatste keer dat ik bij Huigens in Hengelo was (da's ondertussen ook meer dan 5 jaar geleden) was daar ook iemand die daar een uurtje of 2 à 3 bezig was om z'n gitaar precies goed te krijgen.
Daar ben ik dus ook geweest. Het leuke van die winkel is dat je gewoon een gitaar kan pakken en die mag uittesten in zo'n hokje. Heb ik volop gebruik van gemaakt.

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

doorsparen voor een gibson of zoeken naar een wat zwaardere epiphone(is van gibson). zeker in combi met je versterker denk ik een goede keuze (ik zelf heb gibson les paul studio en een marshall valvestate 100, errug tevreden over)

Laten we lekker link gaan doen...

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ga eens kijken bij the american guitar store in enschede, die hebben best veel gitaren (ook 2dehands mocht je dat willen). En ook al zijn ze ietwat aan de dure kant, hebben ze in ieder geval veel keus en die kerel (Kai volgens mij) weet er ook veel van af. kun je altijd nog als je weet wat je wilt rond gaan shoppen voor de prijs.

Laten we lekker link gaan doen...

• CrazyA
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op woensdag 25 juli 2001 18:56 schreef LenL het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook geweest. Het leuke van die winkel is dat je gewoon een gitaar kan pakken en die mag uittesten in zo'n hokje. Heb ik volop gebruik van gemaakt.
Leuk is dat hè :)
Verder kan dat in elke zich zelf respecterende muziekzaak. Maar als het personeel met je mee gaat denken en wat verschillende setups met je gaat proberen is het pas echt raak. Zorg dus ook dat je op een héél rustig moment gaat, dan hebben ze de meeste tijd voor je.

Verwijderd

ErectionJackson: Ik heb hier thuis een Music Man Luke staan.
:9~ Waar woon je? :P

/me heeft regelmatig aandrang om alsnog die plank te kopen...

Verwijderd

Ik heb onlangs een Godin Solidac gekocht. Deze heeft 2 uitgangen, 1 voor de elektrische, 1 akoestische-simulatie. Dit vind ik echt een hele goeie gitaar. Je kan er alle stijlen mee spelen, ze speelt bijzonder gemakkelijk, en het is echt een bijzonder helder, zuiver geluid. Ik heb ze gekocht voor 34000Bfr (+/- 1700gulden?). Ik speel zelf ook voornamelijk piano, en ik was op zoek naar een heel muzikale gitaar (geen Ibanez - scheurgeluid), zo a la Dire Straits of Red Hot Chili Peppers. De Solidac krijgt uitstekende reviews en Godin is een Canadees kwaliteitsmerk. Enfin, hopelijk ben ik je van dienst geweest, voor meer info, zie eens http://www.godinguitars.com/.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:39 schreef PM het volgende:
ga eens kijken bij the american guitar store in enschede, die hebben best veel gitaren (ook 2dehands mocht je dat willen). En ook al zijn ze ietwat aan de dure kant, hebben ze in ieder geval veel keus en die kerel (Kai volgens mij) weet er ook veel van af. kun je altijd nog als je weet wat je wilt rond gaan shoppen voor de prijs.
Daar heb ik mijn PRS Costum 22 gekocht :) Kai ging naar een beurs in Amerika en ik had hem gevraagd om te kijken naar andere PRS-jes. Echt een wereldwinkel :)

Verwijderd

Design: Gibson
Geluid: uitproberen! :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

maar waarom koop je niet gewoon een gitaar die lekker speelt met een effectenbak? Creer je eigen sound ;)

kanttekening: ik weet niks van gitaren, doe mij maar synthesizers :)

• FragDaddy
Op donderdag 26 juli 2001 14:21 schreef erniemars het volgende:
maar waarom koop je niet gewoon een gitaar die lekker speelt met een effectenbak? Creer je eigen sound ;)

kanttekening: ik weet niks van gitaren, doe mij maar synthesizers :)
omdat je door al die effecten heen nog altijd de klank van de gitaar kan horen..

en misschien ook omdat sommige mensen niet altijd met de distortion voluit aan het spelen zijn :?

nee, houd jij het maar bij je toetsjes. die kistjes klinken toch allemaal gelijk ;)

(kanttekening.. ik weet geen kloot van synths.. alleen dat die ook allemaal verschillend zijn. >:) )

• FragDaddy
arg. weer de 'qoute' knop ipv de 'wijzig post' knop

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 19:57 schreef Crazy A het volgende:

[..]

Leuk is dat hè :)
Verder kan dat in elke zich zelf respecterende muziekzaak. Maar als het personeel met je mee gaat denken en wat verschillende setups met je gaat proberen is het pas echt raak. Zorg dus ook dat je op een héél rustig moment gaat, dan hebben ze de meeste tijd voor je.
Dat uittesten kan dus niet zomaar in Enschede waar ik ook meermalen ben geweest. Zijn heel vriendelijke mensen, alleen moeten ze wel eens wat gaan verbouwen want alles is daar een betje volgepropt!

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 13:45

RLB

E Pluribus Unum

Als je een beetje een lekkere, maar toch goedkope zoekt, moet je eens naar Jacksons kijken. Een kameraad van me heeft een Jackson Rhodes, maar ik kan je niet zeggen hoe hij speelt, want ik ben een leftie :'(
Maar hij zegt dat het een fijne is.
Success!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 21:56 schreef RLB het volgende:
Als je een beetje een lekkere, maar toch goedkope zoekt, moet je eens naar Jacksons kijken. Een kameraad van me heeft een Jackson Rhodes, maar ik kan je niet zeggen hoe hij speelt, want ik ben een leftie :'(
Maar hij zegt dat het een fijne is.
Success!
Daarop heb ik (volgens mij) ook op gespeeld. Van alle gitaren die ik heb bespeeld had deze het mooiste geluid! Alleen ik houd niet zo van die rare vormen.

• RLB
  • Laatst online: 12-07 13:45

RLB

E Pluribus Unum

Jah... je moet er van houden he? Nu heeft Jackson niet alleen maar van die vage vormen, maar als je het om een vet geluidje gaat, moet ik je zeggen dat ik de V8 van Ibanez een donker en vet geluid vind hebben :9~

Verwijderd

Als je geld hebt: De Ibanez chome boy B-)

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je kan ook zelf een gitaar bouwen; het 'binnenwerk' (de regelaars en jackuitgangen) kun je zo kopen bij een gespecialiseerde zaak en je kan zelf bepalen wat voor tremolo je erop zet. En de vorm kan je zelf bepalen natuurlijk.

Geef mij maar een Warsteiner.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op woensdag 25 juli 2001 22:41 schreef Arien het volgende:

[..]

:9~ Waar woon je? :P

/me heeft regelmatig aandrang om alsnog die plank te kopen...
Ik woon in Hengelo (ov) Als je een keer langs wilt komen, moet je maar ff mailen. Geen probleem hoor! Ik drum zelf, dus kunnen we nog wel even jammen ;)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 08:31 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Ik woon in Hengelo (ov) Als je een keer langs wilt komen, moet je maar ff mailen. Geen probleem hoor! Ik drum zelf, dus kunnen we nog wel even jammen ;)
TWENTE RULEZ *Lenl komt uit Haaksbergen*

• Multispeed
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

CREMONA is the magic word mooiste gitaar ooit en klingt ook het best

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Pagina: 1