Hallo, ik heb laatst een gopro hero 4 black gekocht en ben lekker aan het opnemen geweest in 120 fps op de wintersport. Thuis aangekomen blijkt dat mijn pc er met alle mediaplayers geen raad mee weet op 1 na. Het beeld is schokkerig en soms zelfs voorzien van groene vlakken. Op de laptop van mijn vriendin speelt hetwelk gewoon normaal af met elke mediaplayer. In principe heb ik meer ram en meer processorsnelheid dan haar alleen is mijn chipset wel nog van de derde generatie.
Ik kan nu helaas mijn volledige setup niet posten, dat kan ik vanavond wel doen eventueel. Ik vroeg me af of een overstap naar een chipset van de laatste generatie voor prestatieverbetering zal zorgen zodat ik gewoon kan afspelen en editen in 120 frames. Zowel de oude als de nieuwe chipset is een Intel i5 chipset.
Alvast bedankt
Ik kan nu helaas mijn volledige setup niet posten, dat kan ik vanavond wel doen eventueel. Ik vroeg me af of een overstap naar een chipset van de laatste generatie voor prestatieverbetering zal zorgen zodat ik gewoon kan afspelen en editen in 120 frames. Zowel de oude als de nieuwe chipset is een Intel i5 chipset.
Alvast bedankt