• wizencrowd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
Beste

Ik heb net een nieuwe grafische kaart gekocht. Namelijk de rx 480 8gb, ik wil deze kaart gebruiken voor high end games te kunnen spelen... ik heb enkel testen gedaan en ik kan battlefield 1 op ultra draaien met +60 fps. Maar ik speel ook csgo en daar heb ik maar 150 fps. Vreemd want bij mijn vorige grafische kaart gtx 570 had ik makkelijk 250 fps. Ik wou met deze kaart mijn fps locker op 300 maar ik haal niet eens 250... hebben jullie misschien een oplossing? En voor je het zegt de drivers zijn allemaal up to date.

Verwijderd

Hoe ziet de rest van het systeem eruit?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Cs:go staat erom bekend vooral op de CPU te leunen dus zou met een snellere gpu sowieso geen wonderen verwachten in deze gamd
En voor je het zegt de drivers zijn allemaal up to date.
Nou nou, easy cowboy... :)
Gezien de resultaten in BF1 zullen drivers überhaupt niet de eerste verdachte zijn.
Wat @Verwijderd vraagt is echter wel even belangrijk.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• wizencrowd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
ik ben nu niet thuis dus ik kan niet alle onderdelen specifiek zeggen maar ik heb:

Motherboard : AsrockB85M PRO4
Ram : 2 x 4Gb Hyperx Ram
Cpu : I5-4460
Powersupply : 450 watt van antec

Maar ik heb nog wat onderzoek gedaan op het internet en ik zie dat dit een veel voorkomend probleem is met deze gpu... Niemand weet hoe dit moet worden opgelost... Dus ik ben nu toch aan het overwegen om hem terug te sturen en een 1060 te pakken...

• nLr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-08-2025

nLr

150 is niet genoeg dan? Zonder gekheid, als je de laatste release notes van AMD leest over de laatst edriver wordt er ook gesproken over een bug in csgo. Maar die heeft betrekking op de eerste keer csgo spelen na boot. Is dat bij jou ook het geval?

Je zou eens kunnen alt tabben uit de game en terug.

In ieder geval succes.

Ryzen 7800X3D| ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | MSI RTX4080 Gaming Trio X 16GB | LG GP95R | 32GB DDR5 6000 F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | Samsung 970 Evo Plus | NZXT H710i | NZXT Kraken x73 | Corsair RM850x