Problemen JBL Pulse 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-10 23:01
Goedenavond , onlangs heb ik een pulse 2 gewonnen en had een klacht ingediend over dat de bleuthoot uitvalt , nieuwe gekregen verzegeld doos en nog steeds zelfde probleem. Of ik doe wat fout of het is alsnog een 2e met mankement .
Voor de kenners hebb ik hem goed opgeladen en als je hem aanzet gaat speaker licht geven vervolgens druk ik de bleuthoot in en valt hij na 1sec uit waardoor de 3e button ( om verschillende led verichting te doen ) gaat knipperen

Kan iemand me helpen , de winke weet het niet en helpdesk van JBL ook niet . Voor als iemand wilt zien kan ik best filmpje sturen

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem met JBL Pulse 2...in het begin deed hij het goed, maar naar 2 weken moeizaam contacten met bluetooth en daarna wordt de verbinding verbroken en gaat inderdaad het lampje van de verlichting knipperen...en daarna kan ik geen verbinding krijgen.

Een nieuwe gekregen onder garantie...en die geeft direct hetzelfde probleem. Inmiddels 3 verschillende telefoons geprobeerd...geen daarvan kan connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze informatie nog handig is voor u maar oké.
Ik had ook het zelfde probleem en had hem klaar liggen om terug te brengen maar ik dacht van ik wil het gwn nog even een keertje proberen en hij deed het opeens.. geen knipperende lichtjes meer en hij verbond gelijk.Ik had de speaker toen al 9 dagen niet meer aangeraakt om iets te proberen.