Ik heb voor een schoolopdracht een factureringssysteem gemaakt, deze was al goed beoordeeld, alleen moest ik nog een stored procedure erin verwerken.
De eerste procedure die ik had gemaakt was het toevoegen van een klant + na toevoegen aantal klanten laten zien.
Vandaag heb ik een extra procedure gemaakt, met dezelfde naam alleen met een _2 erachter. Deze 2e procedure laat ook een tabel zien met alle klanten die in de database zitten als er een nieuwe klant is toegevoegd.
Hier was ik vandaag mee aan het spelen zodat deze goed in PHP wordt weergegeven, maar in het begin ging het nog niet zo goed en heb ik de 2e procedure (met dus _2) achter de naam verwijderd.
Nu het probleem:
Als ik de eerste procedure uitvoer, krijg ik het resultaat van de 2e aangemaakte procedure, terwijl deze verwijderd is...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- phpmyadmin
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- eerste procedure ook verwijderd en opnieuw toegevoegd, heeft niet geholpen..
- NAS opnieuw opgestart, heeft niet geholpen
- Cache geleegd met flush cache mysql command, heeft niet geholpen.
Iemand???
...
De eerste procedure die ik had gemaakt was het toevoegen van een klant + na toevoegen aantal klanten laten zien.
Vandaag heb ik een extra procedure gemaakt, met dezelfde naam alleen met een _2 erachter. Deze 2e procedure laat ook een tabel zien met alle klanten die in de database zitten als er een nieuwe klant is toegevoegd.
Hier was ik vandaag mee aan het spelen zodat deze goed in PHP wordt weergegeven, maar in het begin ging het nog niet zo goed en heb ik de 2e procedure (met dus _2) achter de naam verwijderd.
Nu het probleem:
Als ik de eerste procedure uitvoer, krijg ik het resultaat van de 2e aangemaakte procedure, terwijl deze verwijderd is...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- phpmyadmin
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- eerste procedure ook verwijderd en opnieuw toegevoegd, heeft niet geholpen..
- NAS opnieuw opgestart, heeft niet geholpen
- Cache geleegd met flush cache mysql command, heeft niet geholpen.
Iemand???

...