Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze computer vooral gaan gamen en licht schoolwerk verrichten. Eventueel als het even kan wil ik ook games als League of Legends, Counter Strike: Global Offensive en H1Z1: King of The Kill kunnen streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 900-1000 euro, wanneer je kostenbesparingsmogelijkheden ziet zeg het vooral, maar als het echt moet tot maximaal 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor het liefst Intel, deze presteert op gebied van processor gewoon nog het best. Op gebied van videokaart geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau het liefst zo laag mogelijk maar als dit meer gaat kosten liever niet. Ook het liefst veel opslag misschien een intermezzo tussen HDD en SSD. Maar hoeveel verschilt dit in snelheid van mijn computer zelf ben ik dan wel benieuwd naar dit kan ik nergens echt duidelijk vinden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral tips, ook hoop ik doormiddel van deze post meer kennis op te doen zodat ik eindelijk weet wat ik wil.
Alvast bedankt voor het lezen en de tips, met vriendelijke groeten
EDIT: Ik was nog even vergeten toe te voegen:Ik ben ook op zoek naar een goede 1080p monitor hier twijfel ik ook over de grootte van het scherm ik had de :
In gedachten hebben jullie nog andere suggesties? Maak het alsjeblieft niet te gek met de prijs!
Ik wil met deze computer vooral gaan gamen en licht schoolwerk verrichten. Eventueel als het even kan wil ik ook games als League of Legends, Counter Strike: Global Offensive en H1Z1: King of The Kill kunnen streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 900-1000 euro, wanneer je kostenbesparingsmogelijkheden ziet zeg het vooral, maar als het echt moet tot maximaal 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 208,80 | € 208,80 |
| 1 | Asus Prime B250M-A | € 78,25 | € 78,25 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 250,95 | € 250,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 69,70 | € 69,70 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 78,79 | € 78,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 914,29 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor het liefst Intel, deze presteert op gebied van processor gewoon nog het best. Op gebied van videokaart geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau het liefst zo laag mogelijk maar als dit meer gaat kosten liever niet. Ook het liefst veel opslag misschien een intermezzo tussen HDD en SSD. Maar hoeveel verschilt dit in snelheid van mijn computer zelf ben ik dan wel benieuwd naar dit kan ik nergens echt duidelijk vinden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral tips, ook hoop ik doormiddel van deze post meer kennis op te doen zodat ik eindelijk weet wat ik wil.
Alvast bedankt voor het lezen en de tips, met vriendelijke groeten
EDIT: Ik was nog even vergeten toe te voegen:Ik ben ook op zoek naar een goede 1080p monitor hier twijfel ik ook over de grootte van het scherm ik had de :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 99,- | € 99,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 99,- | |
In gedachten hebben jullie nog andere suggesties? Maak het alsjeblieft niet te gek met de prijs!
[ Voor 11% gewijzigd door rutgerdeboer1 op 14-03-2017 17:58 ]