Toon posts:

Mobo en proc ?......moeilijk ;-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu en 1ghz amd en een abit kt7 raid. ik ga van het raid af en wil naar een 'gewoon'bord. Het liefst neem ik de 1.33 of 1.4 (allebei 266).

Nou zag ik de Asus A7A266 en de MSI K7T266 PRO
Wat vinden jullie de beste keus (ook rekening houdend met het feit dat ik Kingston SDRAM heb, en graag wil houden ;-) Liefst dus (voorlopig) geen DDR)

bedankt!

Uiteraard sta ik trouwens open voor alle andere opties ;-)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
ik heb begrepen van verschillende mensen dat de MSI K7T266 PRO nogal problemen geeft met sdram, ik weet niet of dat ondertussen al is opgelost

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net idd nog wat reviews gevonden...de msi wordt onstabiel met meer dan 1 sdram erin, alleen iemand die ik ken (funprice) zegt dat de asus enorm onstabiel is en dat hij ze vaak terugkrijgt.
De asus heeft wel erg veel voordelen: sdram EN ddr, 6usb, grote support van amd (tot 1.6 ofzo) en nog wat leuke dingen

Dan's hardware dat het een supergoeie koop is op dit punt...

Wie moet ik nu geloven ;(

Verwijderd

Dan zou ik lekker een Abit KT7E nemen.
Retestabiel, draait FSB133, relatief goedkoop, goed overklok bord, en niet de 686B bug schijnt het.

En hij is nog mooi blauw ook :9

Verwijderd

Topicstarter
maar denk je niet dat ik er dan op achteruit ga, aangezien ik nu de kt7-raid heb? ik wil wel van raid af, maar in principe heeft mijn oude dan nog meer mogelijkheden als de nieuwe?
de prijs bevalt me op zich wel en met een bios-update kan de 1.33 of 1.4 (266) er ook nog wel op.......