Toon posts:

PCAB - Vliegjes probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een touch beeldschem die niet idioot gaat wanneer er een vlieg op zit.
Na een beetje zoeken zou dat een PCAB beeldscherm moeten zijn, zijn de touchbeeldschermen van nu allemaal PCAB?

Gr,
Johan

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:59
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:57:
Hi,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een touch beeldschem die niet idioot gaat wanneer er een vlieg op zit.
Na een beetje zoeken zou dat een PCAB beeldscherm moeten zijn, zijn de touchbeeldschermen van nu allemaal PCAB?

Gr,
Johan
Nee dat moet een Resistieve touchscreen zijn, dat werkt op druk van de vinger.
Dat wat jij noemt is met een elektro statisch veld, (Projected Capacitive) boven een scherm, dus die zou juist wel door een vlieg beïnvloed kunnen worden.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• alexboon
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 18:29
Volgens mij hebben vooral optische touchbeeldschermen dit probleem. Ik heb zelf alleen een resistief scherm en die moet je echt indrukken met een pen voordat die registreert. Maar dat ding is wel 10+ jaar oud. en met 1024x768 ook niet echt veel pixels.
Een resistief scherm is niet accuraat maar moet je wel echt indrukken.

𝐄𝐝𝐢𝐭: 𝐓𝐞𝐧𝐳𝐢𝐣 𝐣𝐞 𝐞𝐞𝐧 𝐯𝐥𝐢𝐞𝐠𝐞𝐧𝐟𝐨𝐤𝐤𝐞𝐫𝐢𝐣 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐭 𝐳𝐨𝐮 𝐢𝐤 𝐞𝐞𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐜𝐭𝐞𝐧𝐥𝐚𝐦𝐩 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐬𝐞𝐫𝐞𝐧. 𝐃𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐞𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐦𝐩 𝐝𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐯𝐥𝐢𝐞𝐠𝐞𝐧 𝐥𝐨𝐤𝐭 𝐦𝐞𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐮𝐰 𝐥𝐢𝐜𝐡𝐭 𝐞𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐯𝐨𝐥𝐠𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐨𝐜𝐮𝐭𝐞𝐞𝐫𝐭. 𝐁𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐭 𝐠𝐞𝐳𝐨𝐞𝐦 𝐚𝐟.

[ Voor 69% gewijzigd door alexboon op 14-03-2017 17:23 ]