Ik wil een Gaming PC kopen van rond de 1600 euro +/- 100 max.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?:
Voornamelijk gaan gamen, maar ook streamen, videos kijken, filmpjes bewerken en voor school erop werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1600 euro +/- 100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste PC en dus zal ik alles kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet wat ik allemaal nodig denk te hebben maar als ik de bovengenoemde dingen kan uitvoeren zonder enige problemen (lagg etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik sta voor alle merken open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijk systeem, krachtig genoeg om te werken, Video's bijwerken / streamen & te gamen zonder problemen.
Ga je overklokken?
Ik ben nieuw met dit. Ik sta open voor jullie suggesties als ik wel of niet moet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over de huidige build, tips voor upgrades etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?:
Voornamelijk gaan gamen, maar ook streamen, videos kijken, filmpjes bewerken en voor school erop werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1600 euro +/- 100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste PC en dus zal ik alles kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet wat ik allemaal nodig denk te hebben maar als ik de bovengenoemde dingen kan uitvoeren zonder enige problemen (lagg etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Ik sta voor alle merken open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo stil mogelijk systeem, krachtig genoeg om te werken, Video's bijwerken / streamen & te gamen zonder problemen.
Ga je overklokken?
Ik ben nieuw met dit. Ik sta open voor jullie suggesties als ik wel of niet moet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben over de huidige build, tips voor upgrades etc.