Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers

Ik ben op zoek naar een degelijke tablet, in een prijsklasse rond de 200-300 euro.
Hij is bedoelt voor schoolgebruik, ik ben bachelor student elektromechanica.
De tablet zat vooral gebruikt worden om op het internet snel opzoekingen te doen en ppt's te openen tijdens de lessen. De tablet hoeft niet over een sim kaart slot te beschikken, omdat ik altijd over wifi beschik.
Ik ben persoonlijk een iphone gebruiker en ben hier wel heel tevreden over. Maar zijn er mogenlijkheden om snel even een usb tje in de nieuwe samsungs te steken om wat bestanden over te zetten?

Ben voor de momenten niet meer mee met de nieuwste ontwikkelingen in het Tablet segment. Daarom deze vraag. Bij eventuele aanbevelingen wel even argumenteren met een berichtje "samsung Tab..." is GOED ben ik niets. 8)7 (Plus en minpunten opsommen zous super zijn) :)

Wat belangrijk is:

- lange batterijduur
- Vlot internetbrowsen
- Niet snel veroudert (zoals de oudere androids die na een jaartje de geest gaven)
- Goede resolutie (Netflix >:) )

Alvast bedankt

Bart

Alle reacties

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Wellicht dat je via vraag en aanbod een ipad kan vinden die aan de voorwaarden voldoet. Nieuw, lijkt me niet dat je het gaat vinden met dit budget.

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Inderdaad via V&A zijn er wel een aantal Ipads te vinden.
Qua tablets zijn Ipads alsnog de absolute top wat mij betreft.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Al reeds de categorie: Tablets bekeken? Zijn daarnaast links nog veel meer filters. Succes!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van TGA naar AND.

Verder is je topic al heel erg compleet, maar het is op tweakers wel de bedoeling dat je eerst zelf met een aantal opties komt. Zou je deze kunnen toevoegen aan je openingspost?

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 20:49
ik heb exact dezelfde eisen, nu mijn nvidia shield tablet k1 de geest heeft gegeven.

Hoewel dat een tablet is van 2014, zie ik tot 300 euro geen goed alternatief. Indien ik zou wachten tot mei, dan komt de Lenovo Tab 4 (plus) uit. Die zou <200 moeten zijn. Maar dan nog lijkt de shield een betere cpu te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
wibra schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:07:
ik heb exact dezelfde eisen, nu mijn nvidia shield tablet k1 de geest heeft gegeven.

Hoewel dat een tablet is van 2014, zie ik tot 300 euro geen goed alternatief. Indien ik zou wachten tot mei, dan komt de Lenovo Tab 4 (plus) uit. Die zou <200 moeten zijn. Maar dan nog lijkt de shield een betere cpu te hebben.
En goede ervaringen voor de shield misschien dat ik die aanschaf. Of zou je die niet aanraden?

• wibra
de nadelen zijn:
- geen officieel kanaal voor oem onderdelen.
- zompige knoppen, wat lastig is als je snel het geluid wil stiller zetten.

ik heb uiteindelijk een tweedehands Fire HD8 op de kop getikt voor 100 euro. goed genoeg voor wat ik het gebruik, ook al had ik liever een wat hogere resolutie gehad.

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• wibra
de fire hd8 is uiteindelijk binnen. de resolutie kon ik nog net mee leven (zelfs mijn vrouw merkte op dat het niet zo scherp was), de helderheid is ook niet veel soeps, maar het ontbreken van de normale android youtube-app is wel het zwaarste minpunt. ook lastpass lijkt niet te werken (de app bestaat, maar kan er niet mee inloggen).

genoeg redenen om dus toch maar die ondertussen drie-jaar oude shield K1 aan te schaffen. vrouwlief kan niet wachten tot mei ...

Verwijderd

Gewoon een Windows-tablet halen, desnoods uit China. Die verouderen veel minder snel en hebben veel meer mogelijkheden.

Heb ik al gezegd dat ik er wel een heb liggen voor 60 euro? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 22:05 ]

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 22:58
Bij swoop.nl hebben ze gerefurbished tablets met garantie. Misschien zit daar wat tussen.
Pagina: 1