wimmel_1 schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:22:
[...]
Eigenlijk wel jammer dat je er zo over denkt. Het is (gewoon) een stukje TOL weg wat toevallig in een erg mooi gebied ligt en dan ook nog eens in een cirkeltje van ± 22Km opgesteld is.
Ik zie hier dat mensen speciaal naar de Dld. Autobahnen rijden om te kijken of d'r motorfietsen écht wel + 300Km/h halen.... Het laatste stukje op de NS is dat ook te doen én je kunt daarna meteen je remmen testen als de slagbomen bij de huidige start/finisch dícht liggen

Nou ja, jammer jammer.. Ik zie motorrijden zeker wel als "hobby" (ik word er serieus heel erg blij van om te doen), maar in 99,9 % van de gevallen gebruik ik hem simpelweg als vervoermiddel om van A naar B te gaan. Ik kan me serieus niet meer herinneren dat ik de motor gepakt heb om "even een stukje te gaan rijden", jaren geleden.
Dingen als de NS zijn gewoonweg niet aan de orde voor me. De motor is voor mij zoals de meeste mensen een auto zien.
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:31:
[...]
Klinkt goed, de reviews zijn ook positief, beter dan over de Cardo's. Hoe doe je dat met windgeruis, heb je nog normale oordoppen in? Ik ben nog een beetje zoekende, voor mij alleen zouden een stel dempende audiodoppen een optie kunnen zijn, maar met alleen de telefoon eraan kunnen we onderling niet ouwehoeren

Ja, ik heb óók nog op maat gemaakte doppen in. Dat helpt natuurlijk niet met de muziek-kwaliteit, die dan ook altijd op z'n hardst staat. Volgens m'n huisgenote goed te horen buiten de helm
Zoals ik al zei, ik heb hem dus nog nooit geprobeerd als inter
com. Mijn voornaamste doel was muziek en da's redelijkerwijs voor dat doel gelukt. Woon-werkverkeer is ook voornamelijk snelweg, dus ik accepteer eventueel windgeruis, dat neem ik m'n Sena niet kwalijk. (Vooral i.c.m. een helm van € 250 ofzo..) Daarnaast nog FlitsMeister en/of Google Maps Navigation kunnen horen is alleen maar makkelijk
[
Voor 10% gewijzigd door
Osiris op 02-04-2017 23:39
]