Ik heb voor 5 euro Max Payne 3 bij de Bart Smit gekocht en uitgeprobeerd, maar al snel kwam ik er achter dat het niet mijn ding is. Ik heb het spel aan een vriend gegeven. Nu kan hij het spel niet spelen omdat het serienummer niet werkt: "already in use"
Op een of andere manier zal ik het serienummer moeten deactiveren. Heeft iemand een idee hoe ik dat moet doen? Tevens heb ik Max Payne 3 toegevoegd aan mijn vervloekte Rockstar Games Social Club account, waar ik ook verplicht toe was om een account bij te maken. Het lukt mij ook niet om de game daar uit mijn collectie te halen en te 'unlinken' van mijn account, al weet ik niet of dat nodig is om het voor mijn vriend speelbaar/installeerbaar te maken...
Het gaat om de PC versie; ik heb geen Steam-account gekoppeld aan het spel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op de Rockstar site is hier uiteraard niets over te vinden.
Op een of andere manier zal ik het serienummer moeten deactiveren. Heeft iemand een idee hoe ik dat moet doen? Tevens heb ik Max Payne 3 toegevoegd aan mijn vervloekte Rockstar Games Social Club account, waar ik ook verplicht toe was om een account bij te maken. Het lukt mij ook niet om de game daar uit mijn collectie te halen en te 'unlinken' van mijn account, al weet ik niet of dat nodig is om het voor mijn vriend speelbaar/installeerbaar te maken...
Het gaat om de PC versie; ik heb geen Steam-account gekoppeld aan het spel.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op de Rockstar site is hier uiteraard niets over te vinden.