SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Same here, wilde hem al posten 
Chromium Versie 57.0.2970.0 (64-bit)
Chromium Versie 57.0.2970.0 (64-bit)
[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 14-03-2017 10:06 ]
En niet toegankelijk voor Belgen, want enkel NL provincies zijn gelist op de eerste pagina
Daar ging bij mij juist iets fout. Kreeg een mix van Nederlandse en Belgische provincies te zien. Maar lang niet allemaal waren opgelijst. Ben een Nederlander maar werk in België, misschien dat dit er mee te maken heeft?ScSi schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:16:
En niet toegankelijk voor Belgen, want enkel NL provincies zijn gelist op de eerste pagina
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hier heb ik ook last van, dit zijn de provincies welke ik te zien kreeg. Ben een geboren en getogen Brabander, maar dan wel Noord-Brabant en niet Vlaams of Waals BrabantWom schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:21:
[...]
Daar ging bij mij juist iets fout. Kreeg een mix van Nederlandse en Belgische provincies te zien. Maar lang niet allemaal waren opgelijst. Ben een Nederlander maar werk in België, misschien dat dit er mee te maken heeft?

Wel werkzaam in België overigens.
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Een devv'er zal even moeten kijken op basis van welke parameter deze selectie dus getoond wordt..
Bedankt voor de feedback!
Het werkt als volgt. Wanneer je de suvey opent in België krijg je de vragen met betrekking op België en in Nederland de Nederlandse vragen. Daar hebben we voor gekozen zodat we geen tussen vraag hoefde te stellen en het onderzoek compact kunnen houden.
Per ongeluk waren er Nederlandse provincies tussen de Belgische provincies gekomen. Dat heb ik ik gelijk aangepast.
Het werkt als volgt. Wanneer je de suvey opent in België krijg je de vragen met betrekking op België en in Nederland de Nederlandse vragen. Daar hebben we voor gekozen zodat we geen tussen vraag hoefde te stellen en het onderzoek compact kunnen houden.
Per ongeluk waren er Nederlandse provincies tussen de Belgische provincies gekomen. Dat heb ik ik gelijk aangepast.
Dan heb ik nog een opmerking over de vervolg enquete over werk.
Bij het kopje werkzaam in branches is het kiezen van meerdere smaken niet mogeljk. Ik ben gedetacheerd, en kan daardoor in meer branches aan de slag dan die ene die nu te selecteren is.
Bij het kopje werkzaam in branches is het kiezen van meerdere smaken niet mogeljk. Ik ben gedetacheerd, en kan daardoor in meer branches aan de slag dan die ene die nu te selecteren is.
Nog een fout in het onderzoek. Op de vraag:
13. Om een beter inzicht te krijgen in onze bezoekers gaan de volgende vragen over jouw situatie op de arbeidsmarkt. Ben je bereidt mee te doen aan dit onderzoek?
Kies ik JA. Vervolgens kies ik dat ik in-between jobs zit (werkeloos dus). Maar daarna krijg ik allemaal vragen over mijn huidige werkgever (locatie, grootte, etc). Dat klopt niet.
13. Om een beter inzicht te krijgen in onze bezoekers gaan de volgende vragen over jouw situatie op de arbeidsmarkt. Ben je bereidt mee te doen aan dit onderzoek?
Kies ik JA. Vervolgens kies ik dat ik in-between jobs zit (werkeloos dus). Maar daarna krijg ik allemaal vragen over mijn huidige werkgever (locatie, grootte, etc). Dat klopt niet.
Ik vind vooral de typo of ik 'bereidt' ben een hele vuige.
So long, and thanks for all the fish!
Goed punt! Zullen we in het vervolg rekening mee houden.ThaBee schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:13:
Dan heb ik nog een opmerking over de vervolg enquete over werk.
Daar is de logica inderdaad niet goed verwerkt. Gaan we aanpassen! dank je.segil schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:14:
Nog een fout in het onderzoek. Op de vraag:
Nice, dus via VPN ben ik het haasje. Zit in BE op een NL VPN.Lancelot schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:07:
Bedankt voor de feedback!
Waarom niet gewoon profiel info gebruiken?
'ns kijken wat ik wel een leuke NL provincie vind...
Laatst nog een leuke vakantie gehad op/in Ameland, laten we dan maar Friesland kiezen
Oops...niet best inderdaadTunaflish schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:18:
Ik vind vooral de typo of ik 'bereidt' ben een hele vuige.
Eerlijk gezegd kan ik heel het gebruikersonderzoek niet vinden... Het enige wat ik tegenkom zijn 2 topics over het huidige onderzoek en nog wat dingen uit 2016 en 2011. Wat doe ik fout?
Je drukt te laat op F5. 
Hij heeft vanochtend een paar uur op de fp gestaan, maar is nu weer weg. Misschien dat hij later nog weer terugkomt, maar dat kan Lancelot dan wel vertellen.
Hij heeft vanochtend een paar uur op de fp gestaan, maar is nu weer weg. Misschien dat hij later nog weer terugkomt, maar dat kan Lancelot dan wel vertellen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pagina: 1