Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simyo geeft alle klanten toegang tot 4g en presenteert nieuw

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
"Simyo zegt dat klanten die 4g willen, vanaf dinsdag de optie kunnen aantikken in de app om zonder extra kosten op KPN's 4g-netwerk te komen."

Voor degenen die de app niet gebruiken: https://mijn.simyo.nl/bundels-wijzigen , daar is dat vinkje ook te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 14-03-2017 09:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wie op 3g wil blijven, bijvoorbeeld vanwege een beperkte databundel, dan is dat ook mogelijk.
Die zin loopt niet echt lekker. Het woordje 'dan' moet er tussenuit gehaald worden.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:48

EnnaN

Toys in the attic

Yorinn schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Die zin loopt niet echt lekker. Het woordje 'dan' moet er tussenuit gehaald worden.
Dat lijkt me geen heule goeie oplossing?
Als je dan de bijzin weghaalt, staat er:
Wie op 3g wil blijven is dat ook mogelijk.
lijkt me nog steeds een beetje... strange :)

sig

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank, gefixt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
De reden van het openen van het topic niet ;) , het lijkt nog steeds alsof je alleen in de app 4G aan kan zetten.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:03
ook ik kan nu 4g gratis aanzetten

daarnaast kan ik nu mijn abonnement verlengen met een jaar (ipv over 3 maanden) en ga 33% minder betalen.

Addertje?

Louzy#2475

Pagina: 1