J.H
Vraag
Alle reacties
Dus de vraag is eigenlijk? "Hoe stel ik mijn monitor goed in, zonder de specifiek daarvoor bedoelde tools te gebruiken?!"
Je monitor heeft 2x HDMI en 1x vga. Vga geeft mindere kwaliteit, dus dat is geen oplossing. Als je niet de software op je computer wilt gebruiken (waarom niet?) dan kun je nog kijken naar je monitor zelf, of je daar iets kan instellen.
Je monitor heeft 2x HDMI en 1x vga. Vga geeft mindere kwaliteit, dus dat is geen oplossing. Als je niet de software op je computer wilt gebruiken (waarom niet?) dan kun je nog kijken naar je monitor zelf, of je daar iets kan instellen.
ik heb hem aangesloten op hdmi en hdmi schaling word het beeld wazizer of onscherper van
J.H
Misschien ook even kijken of de goede drivers geïnstalleerd staan, zal niet de eerste keer zijn dat Windows daar een fout in maakt.
Het is eigenlijk een TV.
Je moet bij de instellingen van je monitor/TV de HDMI-ingang als PC instellen, niet alleen zet je daarmee de overscan uit maar ook het gros van de ‘beeldverbeteraars’ die je niet wilt bij PC-gebruik.
Ik was in de war met een ander type, denk ik.
Je moet bij de instellingen van je monitor/TV de HDMI-ingang als PC instellen, niet alleen zet je daarmee de overscan uit maar ook het gros van de ‘beeldverbeteraars’ die je niet wilt bij PC-gebruik.
Ik was in de war met een ander type, denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door hcQd op 14-03-2017 15:07 ]
Pagina: 1