Mijn schoonouders gaan verhuizen naar Mussel. Dit wordt aangeduid als "buitengebied". Alle internet providers geven op de site uiteraard aan dat ze zonder problemen kunnen leveren. Echter, als je ze belt kunnen ze niet leveren. Ook een thuis abonnement met 4G is lastig, bereik kan niet gegarandeerd worden.
Ik denk dat de optie beperkt is tot internet via satelliet. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? In eerste instantie is het plan om TV via canal digitaal te doen. Het mooiste zou zijn om een triple play abonnement af te nemen, maar ik heb geen ervaring met satelliet abonnementen. Ook als ik zoek op internet is er weinig tot geen concrete informatie te vinden.
Ik denk dat de optie beperkt is tot internet via satelliet. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? In eerste instantie is het plan om TV via canal digitaal te doen. Het mooiste zou zijn om een triple play abonnement af te nemen, maar ik heb geen ervaring met satelliet abonnementen. Ook als ik zoek op internet is er weinig tot geen concrete informatie te vinden.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)