tv aansluiten op pc door muur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Huboka
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-01 18:26
Hallo allen!

Ik wil graag mijn tv op de pc aansluiten, maar beide apparaten zijn gescheiden door een muur. Hier zit al een gat in voor internet, en heb daar ook een hdmi kabel doorheen getrokken (gat moest wel wat groter :P ). Nu was ik van plan om een usb hub aan de "tv kant" te zetten (voor draadloze muis en toetsenbord), dus heb ik er ook vast een usb kabel doorgetrokken. Maar ik kan alleen usb hubjes vinden met een "toevoer" die anders is dan usb, zoals bijvoorbeeld deze: https://tweakers.net/pricewatch/430452/tp-link-usb-30-7-port-hub.html

Waar ik dus naar op zoek ben is een hub waar ik de usb kabel die al door de muur zit (en dus al aan mn pc is aangesloten) gewoon in kan pluggen. Any ideas?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Huboka op 13-03-2017 18:45)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:01
Wat voor usb kabel heb je door de muur getrokken? Een usb verlengkabel mag ik hopen? Want daar kun je zo ongeveer elke hub op aansluiten met het meegeleverde kabeltje.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:01
Wat voor usb kabel heb je door de muur getrokken? Een usb verlengkabel mag ik hopen? Want daar kun je zo ongeveer elke hub op aansluiten met het meegeleverde kabeltje.

• Huboka
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-01 18:26
Oh top, klinkt best logisch:P Bedankt!