Ongewenste uitingen in verschillende reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
nieuws: Gebruikers melden defacement van websites door 'Turkse hackers' - update

In de reacties staan een aantal uitingen waarvan ik denk dat ze (zelfs in dit geval) niet gewenst zijn omdat ze volgens mij beledigend en/of flamend niet conform de algemene voorwaarden zijn zoals:

Quacka in 'nieuws: Gebruikers melden defacement van websites door 'Turkse hac...
matthewk in 'nieuws: Gebruikers melden defacement van websites door 'Turkse h...

Ik zou zeggen dat die reacties eruit gefilterd mogen worden en er bij dit nieuwsbericht misschien wat strenger gemodereerd zou moeten worden

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De eerste heb ik verwijderd, de tweede gaat net iets minder ver en laat ik op -1 staan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramazan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
AntonyterHorst
@Ramazan • 13 maart 2017 23:37
*Knip*

Is dit wel volgens de regels?

[ Voor 73% gewijzigd door Dirk op 14-03-2017 08:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee. Weg dus. :)

Overigens kun je door op de datum en tijd van een reactie te klikken er een rechtstreekse link naar toe krijgen, en met de [quote] [/quote]-tags een nette quote maken, maar de bovenstaande haal ik weg, die hoef ik ook hier niet te zien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramazan
Oh dat wist ik niet bedankt. Zal ik volgende keer gebruik van maken. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Dus dit mag ik niet zeggen?
Dit had ik niet voor niets weggeknipt
of het (overduidelijke) grapje *Knip* leuk is valt best te betwisten hoor. Maar de rest van de reactie is volledig ontopic en voegde best wat toe. Je had ook gewoon *knip* kunnen wissen ipv de hele reactie wissen. Beetje rare actie om dit te wissen.

[ Voor 47% gewijzigd door Dirk op 14-03-2017 12:20 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat dacht je, de reactie is op de frontpage weggehaald, dus ik zet hier maar opnieuw neer? Verder, dit soort ingrepen bediscussiëren we niet publiek, je mag reageren op de mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Modbreak:Nee, deze discussie doen we niet publiek.

[ Voor 100% gewijzigd door Dirk op 14-03-2017 12:50 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 11:42 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramazan
Beste Dirk,

Nog een vraag. Worden deze mensen wel op hun gedrag aangesproken?

Groetjes,

Ramazan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Daar waar nodig spreken we mensen aan, maar ook dat doen we op de achtergrond, we gaan onze vuile was niet buiten hangen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramazan
Ok top,

Fijn om te weten. Ik was gewoon even nieuwsgierig naar hoe tweakers.net ermee om ging.

Bedankt en succes verder :-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:01
En omdat Tweakers zorgvuldig modereert en discussies op de achtergrond oplost, blijft het voor mij een prettig forum waar ik terug blijf komen. Complimenten.
Pagina: 1