kan de AMD A8 -7600 de MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, aan

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
kan de AMD A8-7600 processor de MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, Grafische kaart aan

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:55
Kan ja. Haalt hij het maximale uit de chip? Nee denk het niet.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Aankunnen? Ja, het gaat wel werken (mits je voeding ok is). Maar of je er qua gaming prestaties winst op maakt? De A8 7600 is een vrij trage CPU en de 1060 is een vrij snelle GPU.

Wellicht is het handig om toch in te vullen welke hard- en software je gebruikt. Wat zijn de rest van je specs? Wat wil je er mee gaan doen? Dan kunnen we je daadwerkelijk helpen.

Daarbij is het niet voor niks dat we hier op Tweakers verwchten dat je zelf al wat zoekt :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Richh schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:10:
Aankunnen? Ja, het gaat wel werken (mits je voeding ok is). Maar of je er qua gaming prestaties winst op maakt? De A8 7600 is een vrij trage CPU en de 1060 is een vrij snelle GPU.

Wellicht is het handig om toch in te vullen welke hard- en software je gebruikt. Wat zijn de rest van je specs? Wat wil je er mee gaan doen? Dan kunnen we je daadwerkelijk helpen.

Daarbij is het niet voor niks dat we hier op Tweakers verwchten dat je zelf al wat zoekt :)
ik wil mijn pc upgraden zodat ik goeie spellen kan spelen zoals forza horizon 3 maar ik ben nogal nieuw in de pc wereld dus weet nog niet zo veel hiervan enige tips hoe ik mijn pc zo kan upgraden dat ik dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Tip 1: ga zelf eens op onderzoek in de benchmarks en andere topics. Je vraag komt zeker niet uit de lucht vallen en daar is genoeg over te vinden om een begin te maken.

Tip 2: benoem altijd je complete systeem, zeker als het om een upgradeadvies gaat.

Deze twee punten krijg je zelfs automatisch in je startpost
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Tip 3: hoofdletters en leestekens verhogen het leesgemak van je posts. Wat je nu post is één woordenbrij.

Nu moet ik je topic helaas sluiten bij gebrek aan een duidelijke vraag, voldoende eigen inzet en onduidelijkheid van je huidige systeem.

Uiteraard mag je een nieuwe topic openen maar let dan op 3 zaken:
1. Een duidelijke vraag: wat wil je precies, dus niet alleen dat je wilt upgraden, maar ook wat je daarmee wilt bereiken (welke games, welke resolutie, instellingen op ultra, of is medium ook al genoeg).
2. Een volledige beschrijving van je systeem, dus van processor tot aan de voeding.
3. Wat je zelf al gevonden hebt. Bijv. "na googlen vond ik deze website waar ze zeiden dat het kon, maar hier niet. Wat nu?"

Dit topic is gesloten.