Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onboard geluidskaart blijft koptelefoon / speakers herkennen

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42
hallo,

ik heb de volgende onderdelen icm Windows 10. Ik gebruik de onboard geluidskaart van Gigabyte GA-B150M-D3H in de kast Fractal Design Define Mini C.

Ik heb nu met een aantal koptelefoons, in-ears en speakers geprobeerd in de verschillende uitgangen (front headset, groene aansluiting op het mobo) en ik blijf de meldingen krijgen dat ik een kabel heb uitgetrokken, ingeprikt, uitgetrokken ... etc.

Omdat ik een aantal headsets heb geprobeerd denk ik dat er niets met de headset(s) zelf aan de hand is, maar dat er iets met mijn moederbord of de bedrading van de jack aansluiting van de kast is.

Heeft iemand een idee wat t probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

This is the Way.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

Blijft het bij meldingen of kapt het geluid er dan ook mee? Want die meldingen kan je gewoon uitzetten in de app.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Dit had ik ook met een H97-HD3, maar het geluid kapte ook kort af voordat de melding stopte. Bij mij was het standaard riedeltje los,vast,los,vast met een duidelijke onderbreking. Bord ligt nu bij Azerty voor reparatie.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold