Toon posts:

Vragie over het stalken/hacken/bomben via i-net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mkay.. Paar mensen diek ken werden net hele tijd lastig gevallen via msn (eerder stalken). Ook hele tijd mailbombs en weet niet of'ie nog wat hackte ofzo... Ik weet iig dat'ie bij planet zit.. Ik zit nu wel zelf bij planet, maar ik weet niet naar welke mail ik'et op moet sturen om dit te melden? Want deze gozer heeft wel meerdere regels verbroken in de regels enzo van planet.

En ik heb wel vaker gemailed door zoiets en toen was'et (denk ik...) succesvol en werd die persoon erop geattendeerd. Maar is dit ook bij planet zo? Vertel ff ervaringen ermee plz... En die mail waar ik dit kan melden bij planet. :) thnx.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Meestal is er wel zoiets als abuse@internetprovider en anders is het vaak te vinden op de site van de inetprovider.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Oli4
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02 22:56
Er staan niet echt email adressen op de site alleen maar mail forms. Ik vond wel dit emailadres info@planet.nl Ik denk als je daar een email naartoe stuurt dat ze het wel naar de goede afdeling doorsturen

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

abuse@planet.nl lijkt me. Stuur ook zo veel mogelijk "bewijsmateriaal" mee (headers, logs enz).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.