GTA 5 streamen in 1080p 60fps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip Tullemans
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-05-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Jip Tullemans op 24-05-2021 20:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 09:34
Je openingspost upgraden zou al helpen. Alle specs van je PC, bijvoorbeeld. En ietsjes uitgebreider dan 'i5 3.2GHz' want nu weten we alsnog niks. Ik zie al 3 verschillende processoren die daaraan zouden kunnen voldoen:

pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
pricewatch: Intel Core i5-6500 Boxed
pricewatch: Intel Core i5 650 Boxed

[ Voor 66% gewijzigd door Nat-Water op 13-03-2017 13:07 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik denk dat de kwaliteit van het streamen weinig te maken heeft met de specs van je pc.. meer met de snelheid van je internet.

Een 970 met een i5 4460 of 6500 kan prima gta V op 1080p en 60 fps aan. Ongeacht de kwaliteit waar je het op speelt.

De hoeveelheid ram wil nog wel eens van belang zijn. Als minder dan 8gb hebt is dat misschien een optie om up te graden.

Probeer als je gaat streamen sowieso aan de kabel te zitten (dus geen wifi!) en kijk eens naar de hoeveelheid ram geheugen in je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 09:34
Niet mee eens. Streamen gebruikt (buiten internet inderdaad) ook processorkracht. Let op dat TS z'n GTA V op 20-30 fps loopt op een 970 zonder streamen. Dat is zelfs voor een 970 langzaam - 40 tot 70 fps is redelijker. (reviews: Grand Theft Auto V Benchmark: de pc-versie nader bekeken Dan kan je afvragen waarom - is het de videokaart die bottleneckt? Kan. Het kan ook geheugen zijn, maar dat lijkt me niet. Wat ik niet onrealistisch acht is dat processorbelasting zo hoog is en op z'n maximale klok zit en gewoon niet harder kan, en verklaart ook dan de 1 fps als hij OBS opstart.

Iniedergeval, het maakt niet uit. Het is nu gokken waar het aan ligt. Misschien wordt z'n pc nu gewoon te warm. Kan ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Nat-Water op 13-03-2017 13:33 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ik ben opzich geen streaming technoloog.
Maar met mijn systeem (i5 6600K en gtx 980) haal ik zeker 85 fps in gta V terwijl ik stream.
Mijn CPU is dan maximaal maar 60% belast.

De fps tijdens streamen is absoluut een internetprobleem. Kijk eens op speedtest.net naar je snelheden en of deze overeen komen met de gegevens van je provider.

De bottleneck in je standaard fps zit hem zeker niet in je gpu en hoogstwaarschijnlijk niet in je cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip Tullemans
Hoi allebei, in ieder geval bedankt voor het reageren maar mijn internet is gewoon gemiddeld en ik heb er voor de rest ook nooit problemen mee gehad. De persoon die mijn pc heeft gebouwd heeft aangeraden om de software HWMonitor te downloaden en dat programma zei dat bij mijn processor veel dingen op 100% stonden terwijl er bij mijn videokaart de meeste dingen tussen de 50% en 70% stonden. Ook heb ik in het verleden mijn processor denk ik vaker overbelast want ik heb vaker video's gerenderd en minecraft tegelijkertijd gespeeld (of youtube video's gekeken e.d). PS. Aan mijn RAM ligt het denk ik niet want ik heb 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Gebruik nvenc of quicksync. Kwaliteit is iets minder dan software encoding, maar streamen kost geen cpu of gpu kracht.
Kan je je cpu en 970 vol gebruiken voor de game zelf, de nvenc/quicksync voor te streamen.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip Tullemans
Ok ik heb met nvenc gestreamd en quicksync kan ik niet maar het werkt nog steeds niet goed met nvenc zouden jullie dan aanraden om mijn processor te upgraden?
Pagina: 1