Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 11:04
(jarig!)
Als eerst:
Ik ben bouwkundig tekenaar, en teken alles met de standaard autocad. Wanneer ik een 3d plaatje maak, laad ik deze in artlantis. en geef de materialen ed aan en render dit als stilstaand plaatje.

Mijn uitdaging:
Met de tegenwoordige techniek moet het mogelijk zijn om klanten van mij virtueel in hun woning / buiten de woning, rond te laten lopen.
Ik heb zon cardboard gekocht en ben aan het proberen met me iphone om wat voor elkaar te krijgen.

Nu wil dit totaal niet lukken. Heb verschillende apps geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Meest belovende apps die ik geprobeerd heb is autodesk A360 en Scope.

Wie o wie weet hier iets leuks voor? welke software moet ik hiervoor gebruiken?
Ook handig om te weten: wanneer dit lukt en slaat aan. dan ben ik voornemens om een htc vive aan te schaffen. dus is handig als het met zelfde software kan. Niet dat ik weer wat anders onder de knie moet krijgen.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 16:28

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vanuit de gratis 3D-software Blender kun je modellen direct exporteren naar Sketchfab en daar heb je tegenwoordig een VR-functie. Lijkt me het proberen waard.

https://www.blendernation...cardboard-with-sketchfab/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
(jarig!)
SnoeiKoei schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:03:
Vanuit de gratis 3D-software Blender kun je modellen direct exporteren naar Sketchfab en daar heb je tegenwoordig een VR-functie. Lijkt me het proberen waard.

https://www.blendernation...cardboard-with-sketchfab/
Hoe pakt deze de camera positie over?
Ik heb sketchfab namelijke geprobeerd. Had model in autocad getekend, geimporteerd en gerenderd in artlantis, toen als 3ds object gesaved. deze in sketschfab ingeladen. maar de camaera posite gaf hij helemaal verkeerd aan. deze heb ik proberen te wijzigen op de website zelf. maar dit ging niet goed.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 16:28

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sorry, dat weet ik niet zeker... Ik heb Sketchfab zelf maar 1x gebruikt (https://skfb.ly/HNrq) en het staat me bij dat je ergens in het proces van het uploaden van je model kunt aangeven wat de "beginstand" van de camera is. Maar het is te lang terug om nog precies te weten hoe dat zat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
(jarig!)
Dan ga ik eens kijken hoe dat gaat werken. Ik zag ook dat ze voornemens zijn om vive / rift te gaan supporten. Dus dat zou helemaal geweldig zijn

Kan ik ook geen unity vr gebruiken? Kent iemand dat?

[ Voor 16% gewijzigd door Rusky op 14-03-2017 10:30 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
(jarig!)
Ik ben bezig om een 3d model in een cardboard te bekijken. het lukt me al aardig om deze te maken en deze in sketchfab te krijgen. Ik kan mijn model nu via de browser bekijken.
Maar aangezien ik dit misschien op een beurs wil laten zien, wil ik deze offline ook kunnen bekijken (heb geen internet daar, of heel beperkt).
Ik heb de app ook op me telefoon gezet, maar hoe krijg ik nu mijn model offline op me telefoon?

Ik wil dit eigenlijks allemaal werkend krijgen op een blackberry z10 telefoon. En niet op me eigen iphone se.
Ik heb namelijk 2 oude z10's liggen. kan ik de ene opladen en andere gebruiken.

Dit is gewoon een vervolg op je lopende vraag en het is dan ook niet nodig hier een nieuw topic voor te starten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2017 22:04 ]

mijn pc

Pagina: 1