HDD: Media test failure, check cable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Snekerman
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-07-2025
Er zijn meerdere topics over dit probleem (ja ik heb dus de zoekfunctie gebruikt). Echter heb ik er een andere HDD in gedaan en deze werkte ook niet.
Ik vermoed dus dat de laptop afgeschreven kan worden (wat het economisch gezien allang is). Maar ik denk zal hier nog even kijken de experts misschien een oplossing hebben.
...

Packard Bell easynote
...

Andere HDD erin. Boot volgorde nagekeken.

Alle reacties

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
Snekerman schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:50:
Er zijn meerdere topics over dit probleem (ja ik heb dus de zoekfunctie gebruikt). Echter heb ik er een andere HDD in gedaan en deze werkte ook niet.
Ik vermoed dus dat de laptop afgeschreven kan worden (wat het economisch gezien allang is). Maar ik denk zal hier nog even kijken de experts misschien een oplossing hebben.
...

Packard Bell easynote
...

Andere HDD erin. Boot volgorde nagekeken.
Packard Bell easynote is niet echt specifiek, alleen de pricewatch kent hier al 299 modellen van. Verder is de post wat summier, wat gaat er mis en wanneer?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:00
"check cable"... al een andere kabel geprobeerd?

Verwijderd

Begin met het posten van de SMART-gegevens: Check je SMART

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

Joran

<3 natalee

Media test failure krijg je als je een PXE-boot probeert zonder werkende netwerkkabel erin. Probeer eens van een usb te booten.

Edit:
Hij probeert dus van het netwerk te booten, voor als het niet duidelijk is wat een PXE-boot is.

[ Voor 31% gewijzigd door Joran op 13-03-2017 13:18 ]

Send me your gameboys