Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:13
Hoi heb laatst wat opgemerkt bij Netflix met betrekking tot beoordelingen van content.
Bijv als ik thuis kijk is een serie beoordeeld met 1 ster, terwij zelfde serie beoordeeld is met 3,5 sterren bij mijn zusje.
We hebben hebben onze eigen abbo en delen niet.
Btw dit zijn geen eigen beoordelingen want dat is geel gekleurd, deze waren rood.
Is Netflix aan het cheaten? Hebben meer mensen dit opgemerkt?

Beste antwoord (via Mx. Alba op 13-03-2017 11:21)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29
Dat klopt, zie : http://bgr.com/2016/02/10...-they-mean-how-they-work/
When you’re looking at movie’s splash page, for example, the corresponding rating you see isn’t a running average of how all Netflix users ranked the film. Rather, the ranking represents what users who have similar entertainment tastes as you thought of the movie. As a result, it’s entirely possible for the same movie to display two different ratings for two different accounts.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29
Dat klopt, zie : http://bgr.com/2016/02/10...-they-mean-how-they-work/
When you’re looking at movie’s splash page, for example, the corresponding rating you see isn’t a running average of how all Netflix users ranked the film. Rather, the ranking represents what users who have similar entertainment tastes as you thought of the movie. As a result, it’s entirely possible for the same movie to display two different ratings for two different accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Netflix ratings zijn voor elke gebruiker anders, ze gokken wat jij er waarschijnlijk van gaat vinden gebaseerd op je kijkgedrag.

http://www.digitalspy.com...ting-stars-actually-mean/

[ Voor 8% gewijzigd door Zethiel op 13-03-2017 08:53 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:13
Thanks voor de antwoorden, heb dit dus nooit geweten.
Meestal skip ik dus een film omdat het een lage rating krijgt en soms zet ik wel een film met lage rating op.
En dan blijkt film met lage rating toch goed te zijn, zal voortaan beter checken en films/series met lage rating toch een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jay47 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:10:
Thanks voor de antwoorden, heb dit dus nooit geweten.
Meestal skip ik dus een film omdat het een lage rating krijgt en soms zet ik wel een film met lage rating op.
En dan blijkt film met lage rating toch goed te zijn, zal voortaan beter checken en films/series met lage rating toch een kans geven.
Je wilt dus films en series zelf gaan raten. Dan pas kan het systeem van je leren wat jij leuk vindt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dit had ook eenvoudig op Google gevonden kunnen worden... En het antwoord is inmiddels gegeven.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.