Ik heb zelf een PC in elkaar gezet met de volgende onderdelen:
Bij het inschakelen van de PC schakelt alles in (vents draaien van PSU en proc), maar er is geen beeld. Na +/- 18 seconden start de PC opnieuw op.
...
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Ik heb het gevoel dat ik gewoon iets heel doms doe, bv kabels niet goed aangesloten oid. Het enige wat ik aan heb gesloten zijn de twee power connectors op het mobo (die brede en de CPU 4-pins). Daarna power on.
Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om te achterhalen wat het probleem is?
Edit: gebruikt geheugen toegevoegd
- pricewatch: Gigabyte GA-H110N
- pricewatch: Intel Core i5-7500 Boxed
- pricewatch: Corsair CX450M
- pricewatch: Crucial CT2K8G4DFD8213
Bij het inschakelen van de PC schakelt alles in (vents draaien van PSU en proc), maar er is geen beeld. Na +/- 18 seconden start de PC opnieuw op.
...
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Moederbord vervangen (zelfde type)
- Proc vervangen met pricewatch: Intel Celeron G3900 Boxed (moest wel want mobo blijkt pas compatible met kaby lake na een firmware update
) - PSU vervangen
- CMOS gereset (zowel batterij unplugged als reset jumper)
- Monitoren vervangen
Ik heb het gevoel dat ik gewoon iets heel doms doe, bv kabels niet goed aangesloten oid. Het enige wat ik aan heb gesloten zijn de twee power connectors op het mobo (die brede en de CPU 4-pins). Daarna power on.
Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om te achterhalen wat het probleem is?
Edit: gebruikt geheugen toegevoegd
[ Voor 9% gewijzigd door thekink op 13-03-2017 00:16 ]