Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben echt op zoek naar mijn eerste zelfbouw gamesysteem. Nu heb ik een 3 jaar oude laptop en ik erger me er aan dat ik moderne spellen niet meer kan spelen. Het komt er dus op neer dat ik de nieuwe spellen wil kunnen spelen op een resolutie van 2560*1440 (dat is de resolutie/monitor die ik in gedachten heb) . Ik ben een beginner, dus alle aanwijzigingen zijn van harte welkom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen 1000 en 1250 Euro, tenzij ik daarmee niet kan krijgen wat ik wil qua prestaties. Dan spaar ik nog even door, ik hoor het graag van jullie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb nu een 3 jaar oude "game" laptop, die is echt op
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet echt vanaf scratch beginnen, monitor koop ik apart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen directe voorkeuren voor merken, ik wil gewoon leuk mijn games kunnen spelen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag spellen als Warhammer Total war etc. kunnen spelen op de resolutie van 2560*1440 op minimaal 60FPS (hoeft niet met ALLE graphic settings op ultra....)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een configuratie in mekaar zet. ik zie allerlei andere configuraties hier in het forum, maar wilde eens uitgaan van een configuratie die ik van een vriend heb gekregen. Hij is er erg tevreden mee, maar ik vraag me af of er voor dit geld wellicht een betere computer in elkaar te zetten valt die meer aan mijn verwachtingen voldoet?
De volgende configuratie was me gegeven door een vriend van me... is dat wat?
Ik ben echt op zoek naar mijn eerste zelfbouw gamesysteem. Nu heb ik een 3 jaar oude laptop en ik erger me er aan dat ik moderne spellen niet meer kan spelen. Het komt er dus op neer dat ik de nieuwe spellen wil kunnen spelen op een resolutie van 2560*1440 (dat is de resolutie/monitor die ik in gedachten heb) . Ik ben een beginner, dus alle aanwijzigingen zijn van harte welkom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen 1000 en 1250 Euro, tenzij ik daarmee niet kan krijgen wat ik wil qua prestaties. Dan spaar ik nog even door, ik hoor het graag van jullie
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb nu een 3 jaar oude "game" laptop, die is echt op
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet echt vanaf scratch beginnen, monitor koop ik apart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen directe voorkeuren voor merken, ik wil gewoon leuk mijn games kunnen spelen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag spellen als Warhammer Total war etc. kunnen spelen op de resolutie van 2560*1440 op minimaal 60FPS (hoeft niet met ALLE graphic settings op ultra....)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een configuratie in mekaar zet. ik zie allerlei andere configuraties hier in het forum, maar wilde eens uitgaan van een configuratie die ik van een vriend heb gekregen. Hij is er erg tevreden mee, maar ik vraag me af of er voor dit geld wellicht een betere computer in elkaar te zetten valt die meer aan mijn verwachtingen voldoet?
De volgende configuratie was me gegeven door een vriend van me... is dat wat?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 317,99 | € 317,99 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Zalman Z11 Neo | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 22,73 | € 22,73 |
| 1 | NZXT Sentry 3 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Adata XPG Gaming V2.0 AX3U2400W8G11 (grijs) | € 131,95 | € 131,95 |
| 1 | Corsair CX650M | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 240GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.152,42 | |