Monitorsteun

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:29
Ik wil een monitorsteun kopen die je vast zet aan je bureau ipv aan de muur. Echter heb ik zowel bij de voorkant als achterkant van mijn bureau een metalen/stalen 'balk' lopen over de hele lengte. Wellicht zijn er hier oplossingen voor? Zelf nog geen oplossing kunnen vinden/bedenken.

Of er moet steunen bestaan waarvan de klem diep kan gaan zodat je de voorbij de 'balk' bent.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar had je allemaal al gezocht dan?
(Snap je probleem wel, ben zelf ook wel benieuwd).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:47
En hoe diep loopt de balk? Dat is een belangrijk deel wat je weg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:11
Wij hebben op het werk steunen die door de desk gaan. Van het merk Trenox.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MmeQJ5UDyY1drr6uH3VP3wyP/full.jpg

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23

Onbekend

...

Polat06 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:09:
Ik wil een monitorsteun kopen die je vast zet aan je bureau ipv aan de muur. Echter heb ik zowel bij de voorkant als achterkant van mijn bureau een metalen/stalen 'balk' lopen over de hele lengte. Wellicht zijn er hier oplossingen voor? Zelf nog geen oplossing kunnen vinden/bedenken.

Of er moet steunen bestaan waarvan de klem diep kan gaan zodat je de voorbij de 'balk' bent.
Je kunt zo'n monitorsteun ook op de balk vastzetten. De onderkant (bij die balk dus) gaat om het klemmen. De bovenkant van de steun voorkomt dat de monitor naar voren valt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Veel mounts hebben een "normale" klem om om je bureau heen te klemmen.
De meeste hebben ook de mogelijkheid om een draadeind te gebruiken (en zelf mss te verlengen) mooi voorbeeld uit mijn hoofd Ergotech MX?

Kan me vergissen in de naam, te laat om even te onderzoeken. Is dat wat je zoekt?
Onbekend schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:48:
[...]

Je kunt zo'n monitorsteun ook op de balk vastzetten. De onderkant (bij die balk dus) gaat om het klemmen. De bovenkant van de steun voorkomt dat de monitor naar voren valt.
Als je bureau aan de muur vast zit werkt zoiets niet lijkt me.
Meeste gebruiken een soort lijmklemachtige verbinding waarbij je een vrijstaand bureau nodig hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door Bad Brains op 12-03-2017 22:51 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23

Onbekend

...

Wij hebben op kantoor deze dingen: http://www.tectake.nl/duo...x-100-kantel-en-draaibaar

Met deze voet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IC8ICrUEjsXNQG8SuOrqGbkN/medium.jpg

Maar het is net waar die stalen balk loopt of hij geschikt is voor de TS.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 21:14
Zelf laatst een beugel van Neomounts gekocht, hier kon er voor worden gekozen om een gat in het bureau te boren en hem vervolgens te bevestigen.

Zie ook:
Http://www.monitorbeugelexpert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij mij (en bij vele bureaus) praat je over een blad van 2,5 cm plus een stuk staal van ca 4 cm pal daar onder. 6 cm moet je dus zeker overbruggen. Ben persoonlijk nog geen bladklembare steunen tegengekomen die zo ver open kunnen. Blad van 5 cm halen e meestal wel maar meer ook niet. Laat staan dat ze om die stalen balk heen kunnen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 18:56
Wat is de totale dikte die je moet overbruggen? Dat is toch wel heel erg belangrijk om te weten ;)
Pagina: 1