Zo'n drie weken geleden iets gekocht van iemand op V&A. Ik vroeg om het op te halen, want het was in de buurt. Dit kon niet, want hij was druk. Toch ingestemd met versturen en de verzendkosten erbij betaald. Vervolgens kwam de enveloppe niet aan. Na enkele dagen contact opgenomen met de verkoper. Hij gaf aan het verstuurd te hebben. Met 109 beoordelingen (enkele negatief, aan het begin zag ik later) geloofde ik dit wel. Dus ik Post NL gebeld om melding te maken. De verkoper benaderd of hij de details of een foto had van het poststuk. Hij heeft de details ongeveer doorgegeven, foto was er niet. Ik weer gebeld met PostNL, maar ja ze kunnen vrij weinig voor je doen als je onverzekerd post verzend en ze gaven aan dat de verzender eigenlijk contact moest opnemen. De verzender reageerde nergens meer op en reageerde ook passief op het feit dat het poststuk kwijt was. Uiteindelijk toch mijn enveloppe weten te bemachtigen via het postkantoor, het adres was zeer zeer moeilijk leesbaar. Het was een donkerblauwe bubbelenveloppe met zwart het adres er op geschreven. Er zat inmiddels wel een sticker op van Post NL met wat het adres zou kunnen zijn. Al met al dus goed gekomen, wel zo'n twee á drie weken later.
Als ik nu negatieve feedback geef (want de verzending en communicatie was zeer ondermaats), kan de verkoper mij dan zomaar ook negatieve feedback geven (terwijl ik constant communiceerde en zelf al het uitzoekwerk heb gedaan)?
Als ik nu negatieve feedback geef (want de verzending en communicatie was zeer ondermaats), kan de verkoper mij dan zomaar ook negatieve feedback geven (terwijl ik constant communiceerde en zelf al het uitzoekwerk heb gedaan)?
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 12-03-2017 19:36 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.