Hallo allemaal,
Na veel wikken en wegen toch besloten om een nieuw systeem aan te schaffen
Ik heb momenteel een oude FX8210 AMD processor en 2x GTX660(2GB) GPUs.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer wat meer gaan gamen en dan vooral FPS zoals Doom en World of Tanks en dan wel op minimaal 1080p vloeiend(Max settings) Ook Blender ben ik vaak mee aan het klooien
Moet dus future proof zijn (if such thing exists)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van 1300 euro. Goedkoper is beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn oude kast een pricewatch: Zalman GS1000 Zwart Muis en toetsenbord en headset en 2x pricewatch: Iiyama E2280HS-B1 Zwart maar dan zonder b1. Ook gaan 2x 1 TB HDDs mee.(of 1 ligt eraan )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Pretty much alles
Zat wel te denken of alles hier in past pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood voor de looks of anders de versie zonder window.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Zou alleen wel een NVIDIA kaart willen vanwege Blender die werkt met CUDA cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is wel een pré daar mijn PC in de huiskamer staat. Mijn huidige setup is stil
Ga je overklokken?
Nope, met mijn skills sloop ik de boel
Wat verwacht je van ons?
Past dit een beetje bij elkaar allemaal. Kan het goedkoper. Is bijvoorbeeld een pricewatch: Intel Core i5-7500 Boxed voor de komende jaren genoeg?
Hoe veilig is die Windows 10 oem-key(en welke webshop raden jullie aan)? of heb je deze ook fysiek op een USB.
Ook heb ik 2 schermen met zowel DVI als HDMI. Kan ik op deze GPU 1 scherm op HDMI aansluiten en 1 op DVI ?
Na veel wikken en wegen toch besloten om een nieuw systeem aan te schaffen
Ik heb momenteel een oude FX8210 AMD processor en 2x GTX660(2GB) GPUs.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer wat meer gaan gamen en dan vooral FPS zoals Doom en World of Tanks en dan wel op minimaal 1080p vloeiend(Max settings) Ook Blender ben ik vaak mee aan het klooien
Moet dus future proof zijn (if such thing exists)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van 1300 euro. Goedkoper is beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn oude kast een pricewatch: Zalman GS1000 Zwart Muis en toetsenbord en headset en 2x pricewatch: Iiyama E2280HS-B1 Zwart maar dan zonder b1. Ook gaan 2x 1 TB HDDs mee.(of 1 ligt eraan )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Pretty much alles
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Gigabyte GA-H270-HD3 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC | € 420,95 | € 420,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 17,90 | € 17,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,90 | € 144,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.181,55 | |
Zat wel te denken of alles hier in past pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood voor de looks of anders de versie zonder window.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Zou alleen wel een NVIDIA kaart willen vanwege Blender die werkt met CUDA cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is wel een pré daar mijn PC in de huiskamer staat. Mijn huidige setup is stil
Ga je overklokken?
Nope, met mijn skills sloop ik de boel
Wat verwacht je van ons?
Past dit een beetje bij elkaar allemaal. Kan het goedkoper. Is bijvoorbeeld een pricewatch: Intel Core i5-7500 Boxed voor de komende jaren genoeg?
Hoe veilig is die Windows 10 oem-key(en welke webshop raden jullie aan)? of heb je deze ook fysiek op een USB.
Ook heb ik 2 schermen met zowel DVI als HDMI. Kan ik op deze GPU 1 scherm op HDMI aansluiten en 1 op DVI ?