Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896237

Topicstarter
Mijn vraag:
In 2011 heb ik een Corsair Builder CX500 V2 voeding (pricewatch: Corsair Builder CX500 V2 gekocht die het altijd prima heeft gedaan. Nu ben ik inmiddels toe aan nieuwe computeronderdelen en volg ik de tweakers BBG van november 2016 voor het mainstream game systeem (reviews: Desktop Best Buy Guide - November 2016. Daar staat ook een Corsair voeding in de lijst, maar dan met 450W. Mijn oude heeft dus 500W, maar is wel zes jaar oud. Moet ik nu toch voor een nieuwe voeding gaan of kan de CX500 ook prima mee met de rest van de onderdelen op de BBG in de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-07 20:19

Processorkoeler

Geen stock koeler

Dit hoort bij component aankoopadvies ;)

We weten je specs van je PC niet, maar als 450W voldoende is (dwz dat je PC niet dichtbij die 450W zit), moet het gewoon kunnen.

Ik ben wel fan van de M-versies van Corsair's CX voedingen, kost een paar euro's meer en dan heb je modulaire voedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vreemde koeling :+ Gezien die serie, koop de 450m zoals hierboven gezegd, dan heb je echt iets goeds voor een mooie prijs. Ik heb dezelfde voeding (CX500) en tot nu toe heeft het altijd gewerkt, maar de v1 versie was al binnen korte tijd dood en het is bekend dat de caps niet van geweldige kwaliteit zijn, na 6 jaar zou ik zeggen, haal lekker een betere versie, meeste goedkopere voedingen halen die leeftijd niet eens.

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 12-03-2017 17:20 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De best buy guide van november vorig jaar is verouderd en daardoor zijn er nu veel betere keuzes. En de Corsair CX500 V2 zou ik niet meer gebruiken voor een nieuw systeem, die kun je ook wel vervangen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896237

Topicstarter
Bedankt voor het advies, dan ga ik een nieuwe voeding nemen!