Iemand doodmaken met een blije mus.....
Hoe wil je dat gaan berekenen? Dat gaat weer erg veel serverload kosten denk ik...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik denk dat de verantwoording hierin in principe ligt bij de topicstarter.... die kan in de titel aangeven dat er grote plaatjes instaan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
alleen de topic starter geeft dat aan.
Je weet meestal wel of je thread zwaar word of niet.
Als jij 5 plaatjes van je casemod gaat posten gaat mijn modem dat niet leuk vinden.
jullie server doet dus niks.
De gebruiker geeft bij het starten van een thread aan of hij verwacht dat het een zware/niet zware/standaart thread word.
traag> idd dat bedoel ik ja.
Je weet meestal wel of je thread zwaar word of niet.
Als jij 5 plaatjes van je casemod gaat posten gaat mijn modem dat niet leuk vinden.
jullie server doet dus niks.
De gebruiker geeft bij het starten van een thread aan of hij verwacht dat het een zware/niet zware/standaart thread word.
traag> idd dat bedoel ik ja.
Dat compenseren we wel weer met dit topic:Op woensdag 04 juli 2001 00:22 schreef Moartn het volgende:
Hoe wil je dat gaan berekenen? Dat gaat weer erg veel serverload kosten denk ik...
[topic=159678]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Of een mod die ff de topictitel aanpastOp woensdag 04 juli 2001 00:23 schreef Traag het volgende:
Ik denk dat de verantwoording hierin in principe ligt bij de topicstarter.... die kan in de titel aangeven dat er grote plaatjes instaan
De topicstarter kan namelijk niet altijd van tevoren weten of er plaatjes in komen te staan...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja maar das meer werk voor jullie...Op woensdag 04 juli 2001 00:26 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Of een mod die ff de topictitel aanpast
Als de topicstarter het zelf niet aangeeft verandert er niks.
Als het dan wel een zware thread blijkt kunnen jullie het altijd nog veranderen.
Klein practisch nadeeltje:
Als Mod moet je daar wel aan denken. Aangezien Mods ook maar gewone mensen zijn kan dat best wel een keertje fout gaat.
Aan de andere kant is dit één van de beste alternatieven, maar wanneer is een draadje een waarschuwing waard
Sowieso zal een niet zo gelukkige I-netter z'n max replys lekker op 25 zetten.
Als Mod moet je daar wel aan denken. Aangezien Mods ook maar gewone mensen zijn kan dat best wel een keertje fout gaat.
Aan de andere kant is dit één van de beste alternatieven, maar wanneer is een draadje een waarschuwing waard
Hmmz ik dacht dat ik het goed had uitgelegd maar dat gebeurt bij de besten.Op woensdag 04 juli 2001 00:30 schreef Jaymz het volgende:
Klein practisch nadeeltje:
25 * 4 casmod plaatjes = modem koeling nodig.
Ik bedoel het ook als een extra.
Je MOET het niet instellen, maar als je WEET dat je thread TOCH groot gaat worden, dan vind ik dat je dat moet kunnen aangeven.
Dat is alles.
Dan kan je ook iets als *grote thread* in je topic titel erbij plaatsenOp woensdag 04 juli 2001 00:36 schreef darthdrinker het volgende:
Je MOET het niet instellen, maar als je WEET dat je thread TOCH groot gaat worden, dan vind ik dat je dat moet kunnen aangeven.
Dat is alles.
Beetje lullig als er dan vervolgens maar 1 man/vrouw reageerd
Tsja, maar om nou achteraf dat aan te kunnen geven?Op woensdag 04 juli 2001 08:02 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Beetje lullig als er dan vervolgens maar 1 man/vrouw reageerd
Als ik zo'n topic zou openen zou ik het toch vergeten aan te geven. Gewoon omdat ik geen modem "gewent" ben.
Pagina: 1