Monitor 500 euro'

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Vraag

• Stemar
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-12-2025
Mijn vraag
Mijn budget voor een monitor is 500 euro. Ik ben van plan om een nieuwe pc te bouwen, maar ik twijfel tussen een 144 hz 27" scherm zonder gsync en een 1440p 24" monitor MET gsync.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ben van plan om GTA 1080 te kopen.
Ik speel het liefst spellen als cs:go en fallout. Ga waarschijnlijk ook overwatch kopen dan.

[ Voor 78% gewijzigd door Stemar op 12-03-2017 16:40 ]

Alle reacties

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Gsync werkt alleen op nvidia kaarten het is maar dat je het weet ;)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04-2025
Wat is je vraag nu ?

• Stemar
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-12-2025
Ja, ik bedoel een gtx 1080.
De vraag is of 27" non gsync beter zou passen voor het gamen dan een 24" inch MET gsync.

27" met gsync is 200€ duurder.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.