Toon posts:

Installatie problemen met Emperor, battle of Dune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Kan iemand me helpen. Ik kan het spel Emperor niet installeren. Ik wordt direct bij de setup naar de desktop gedonderd met de melding van directX error, generic failure. Ik heb alles geprobeert. Update drivers voor alles wat in mijn systeem zit.
Mijn systeem bestaat uit het volgende.

AMD duron 800
MSI K7T turbo (ms-6330) v3.0
512 MB sdram
Hercules 3d prophet2 mx 32mb
SBlive platinum 5.1
terratec tvkaart
Realtek RTL8139(A)

Kom er niet ze zijn daar niet echt behulpzaam. ik heb ook met die install fix geprobeerd en nopes. Is er iemand die dit probleem herkent en inmiddels weet hoe het probleem op te lossen licht mijn dan in a.u.b

Thanx :?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Laatste drivers... laatste directx ook? (8.1)

Steam

Verwijderd

directx staat op de cd..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Euh... OS?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows ME draaien.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

klinkt to me alsof je directX zelf brak is. En die kun je ook niet zomaar herinstallen of zoiets.

Ik heb geen idee hoe je dat op kan lossen.. of misschien klein ideetje.. Ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar misschien kun je een andere taalversie eens proberen? (dit is waarsch onzin.. maar je weet maar nooit)

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik denk niet dat directX gaar is. al mijn andere spellen doen het. Het is volgens mij iets anders dat ervoor zorgt dat directX niet naar behoren functioneerd. Ik denk echt dat het aan het spel ligt(een bug of zoiets). Ik heb op verschillende forums gelezen dat andere mensen ook een soortgelijke klacht hebben. Die mensen hebben dus ook de oplossing niet en zitten te jammer. Ze vinden allemaal dat Westwood niet echt behulpzaam is. Ik wou gewoon effe weten of hier iemand was die mij wat hint of oplossing kan geven wat betreft de problemo dat ik heb.

:(
Pagina: 1