Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doel voor de pc is om arma III vloeiend te kunnen spelen op redelijke settings (liefst hoog met hoge viewdistance natuurlijk)
Mijn budget ligt rond de +/- €900
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier loop ik vast! Ik heb op gamepc een desktop samengesteld en zou hier graag feedback op willen hebben of ik verstandige keuzes heb gemaakt of dat ik beter verder kan kijken!
Specificaties:
Casing: Cooler master k-380
Processor+moederbord: AMD Vishera fx-8320+gigabyte GA-970A-DS3P
Koeling: cooler master hyper 103
Geheugen: crucial 8gb ddr3-1600
Grafische kaart: MSI nvidia gtx 160 6gb
275gb ssd crucial mx300
Dvd speler 15euro
1gbit netwerkkaart
Voeding: 650watt corsair
(Ik kan de pc voor 20 euro laten overclocken, wat is hier het voordeel van?
Totaalprijs €950
Ik heb geen voorkeuren voor merk tenzei er sterke voordelen aan een bepaald merk zitten waar ik nog niets van weet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games van nu moeten vloeiend draaien en toekomstige games wil ik kunnen spelen maar dit hoeft geen 60fps te zijn perse!
Ga je overklokken?
Indien dit verstandig is, ja!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op tips in wat wel en niet aan te schaffen voor een redelijk goede game pc.
Alvast bedankt!
Mvg, Mike
Mijn doel voor de pc is om arma III vloeiend te kunnen spelen op redelijke settings (liefst hoog met hoge viewdistance natuurlijk)
Mijn budget ligt rond de +/- €900
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier loop ik vast! Ik heb op gamepc een desktop samengesteld en zou hier graag feedback op willen hebben of ik verstandige keuzes heb gemaakt of dat ik beter verder kan kijken!
Specificaties:
Casing: Cooler master k-380
Processor+moederbord: AMD Vishera fx-8320+gigabyte GA-970A-DS3P
Koeling: cooler master hyper 103
Geheugen: crucial 8gb ddr3-1600
Grafische kaart: MSI nvidia gtx 160 6gb
275gb ssd crucial mx300
Dvd speler 15euro
1gbit netwerkkaart
Voeding: 650watt corsair
(Ik kan de pc voor 20 euro laten overclocken, wat is hier het voordeel van?
Totaalprijs €950
Ik heb geen voorkeuren voor merk tenzei er sterke voordelen aan een bepaald merk zitten waar ik nog niets van weet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Games van nu moeten vloeiend draaien en toekomstige games wil ik kunnen spelen maar dit hoeft geen 60fps te zijn perse!
Ga je overklokken?
Indien dit verstandig is, ja!
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op tips in wat wel en niet aan te schaffen voor een redelijk goede game pc.
Alvast bedankt!
Mvg, Mike