Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik hoop dat ik het hier mag plaatsen, maar ik ben opzoek naar screenshots/printscreens van een Samsung tablet. Bijvoorbeeld een tablet wat opnieuw geïnstalleerd is en geen persoonlijke gegevens bij staan. Ik heb een idee en zou dit graag uit willen werken maar ik kan die screenshot nergens vinden en zelf ken of heb ik niet zo'n tablet. Iemand die me kan helpen met maken van screenshots van de hele tablet? (van het home, instellingen etc.) hoop dat iemand weet waar ik dat kan vinden.

Groet,
FallenShadow

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet dat je ze per menu op kan zoeken, maar voor de andere menu's (het specifieke gedeelte) is lastig te vinden. Liefst wil ik namelijk goede kwaliteit foto's.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb een Tab S2. Als je zegt welke screenshots je exact zoekt, kan ik kijken of ik ze voor je kan maken.

Verwijderd

Topicstarter
TommyboyNL schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:43:
Ik heb een Tab S2. Als je zegt welke screenshots je exact zoekt, kan ik kijken of ik ze voor je kan maken.
Homescreen, met zo min mogelijk persoonlijke apps er op. Instellingen menu, dan de menu's van WiFi, screenshot van Homescreen van Samsung Internet en chrome. Dan de schermen als je verbinding met een WiFi maakt(dus waar je WiFi password invoert) app menu en het scherm waar je kan wisselen tussen apps.

Hoop dat het ene beetje duidelijk is met wat ik bedoel.