Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fan controller/kaart lezer

Pagina: 1
Acties:

• japserflapser
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-10 11:39
Hallo beste mede Tweakers,

Ik had een vraagje over een fancontroller/ kaart lezer.

Ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen alleen vroeg ik me af of in iedere willekeurige case een kaart lezer en fan controller kan worden geinstalleerd? In mijn geval gaat het om de Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zw hierin wil ik de volgende fans gebruiken be quiet! Pure Wings 2, 120mm 4x. In totaal 6 dus.

De kaart lezer, omdat ik veel met camera's werk en het makkelijk zou zijn als deze er al standaard in zit.

Op verschillende sites staat wel dat het wel mogelijk is en op een andere juist dat het in dit geval niet mogelijk is.

Alvast bedankt,
Jasper

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

japserflapser schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:06:
Hallo beste mede Tweakers,

Ik had een vraagje over een fancontroller/ kaart lezer.

Ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen alleen vroeg ik me af of in iedere willekeurige case een kaart lezer en fan controller kan worden geinstalleerd? In mijn geval gaat het om de Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zw hierin wil ik de volgende fans gebruiken be quiet! Pure Wings 2, 120mm 4x. In totaal 6 dus.

De kaart lezer, omdat ik veel met camera's werk en het makkelijk zou zijn als deze er al standaard in zit.

Op verschillende sites staat wel dat het wel mogelijk is en op een andere juist dat het in dit geval niet mogelijk is.

Alvast bedankt,
Jasper
Een heleboel fan controllers zijn magnetisch. Dus dat kan.
Sommige cases hebben een plekje voor card readers. Zoniet, kan je altijd dit nog kopen: pricewatch: Transcend RDF5 USB3.0 Card Reader

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Interne kaartlezers kan je zelf altijd wel toevoegen: pricewatch: Sharkoon Media Reader III

Fan controllers ditto: categorie: Fan-controllers en lcd's

Ik zie dat de bays er wel zijn, maar de buitenkant een blinde plaat is en geen deur, dus nee, in dit geval geen extern bereikbare kaartlezers of fancontroller. Je kan wel via USB een kaartlezer aansluiten, en een fancontroller kan intern in de kast.

[ Voor 24% gewijzigd door johnkeates op 12-03-2017 14:51 ]

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

Niet altijd. Dat gaat in een optical drive bay. De kast die TS wil heeft er geen een.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
UltiemePCNerd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Niet altijd. Dat gaat in een optical drive bay. De kast die TS wil heeft er geen een.
Ik zie het. Ik dacht in de specs de bays te zien, maar de voorkant is dus geen deur, maar een blinde plaat. Vreemd.