Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel ligt mijn huidige pc op sterven. Ik kom geen memtest meer door en de voeding maakt een raar tikkende herrie. Tijd voor een nieuwe dus. Ik wil de pc voor 2 dingen gebruiken: VR en Lightroom. Ik denk dat de performance voor VR meer cruciaal is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een specifieke maximale prijs, maar uiteindelijk gaat het om de verhouding price/performance. Ik wil wel in het hogere segment zitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik meeneem zijn 2 SSD's en 2 HDD's.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik nog tools nodig voor het inbouwen? Dingen die jullie aanraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor AMD, maar dat gaat niet voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een vrij stille pc die niet al te veel opvalt in de woonkamer.
Ga je overklokken?
Ik begreep dat je de ryzen 1700 met de stock cooler gemakkelijk richting de 3,7 ghz kan krijgen. Dat zal ik dan ook niet laten, maar al te ingewikkeld wil ik het niet maken.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag mij af hoe gebalanceerd onderstaande systeem is. Als ik het goed gezien heb staat het geheugen op de QVL lijst van gigabyte. Ik hoop hiermee een pc te bouwen die een jaar of 4/5 meegaat, waar ik later nog een keer wat geheugen bij doe en wellicht een videokaart upgrade. Ik wil VR wel een beetje bijhouden.
Momenteel ligt mijn huidige pc op sterven. Ik kom geen memtest meer door en de voeding maakt een raar tikkende herrie. Tijd voor een nieuwe dus. Ik wil de pc voor 2 dingen gebruiken: VR en Lightroom. Ik denk dat de performance voor VR meer cruciaal is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet een specifieke maximale prijs, maar uiteindelijk gaat het om de verhouding price/performance. Ik wil wel in het hogere segment zitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik meeneem zijn 2 SSD's en 2 HDD's.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik nog tools nodig voor het inbouwen? Dingen die jullie aanraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor AMD, maar dat gaat niet voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een vrij stille pc die niet al te veel opvalt in de woonkamer.
Ga je overklokken?
Ik begreep dat je de ryzen 1700 met de stock cooler gemakkelijk richting de 3,7 ghz kan krijgen. Dat zal ik dan ook niet laten, maar al te ingewikkeld wil ik het niet maken.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag mij af hoe gebalanceerd onderstaande systeem is. Als ik het goed gezien heb staat het geheugen op de QVL lijst van gigabyte. Ik hoop hiermee een pc te bouwen die een jaar of 4/5 meegaat, waar ik later nog een keer wat geheugen bij doe en wellicht een videokaart upgrade. Ik wil VR wel een beetje bijhouden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350M-Gaming 3 | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 539,- | € 539,- |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 65,80 | € 65,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.283,25 | |