Beste medetweakers,
Ik verkeer in de volgende situatie:
Mijn buurjongen heeft operation flashpoint gekocht en nu mag ik hem van hem branden.
Nu zul je denken dat is toch tof, en dat is ook zo als het je wil lukken.
Ik brand normaal gesproken alles met nero 5.x of met clonecd's nieuwste versie.
Als ik een copie wel draaien van operation flashpoint dan wil mijn clone cd de cdrom niet eens lezen en mijn nero die bakt
er helemaal niks van ongeacht welke instelling.
Mijn computerconfiguratie is als volgt.
bp6 dual cel. 466@560
192 mb intern
20gb en 30 gb seagate harddisk
acer dvd-rom 16x40x
rhico brander 8x8x40
ik draai zowel win2k_pro als wel winme, dit in verband met mijn radeon, waar de win2k drivers van nogal zuigen.
Draai van vrijwel alle hardware de nieuwe driver dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Als iemand suggesties heeft roep aub wat want ik wil hem eerst ff goed kunnen uitproberen voordat ik tot aanschaf over ga
Ik verkeer in de volgende situatie:
Mijn buurjongen heeft operation flashpoint gekocht en nu mag ik hem van hem branden.
Nu zul je denken dat is toch tof, en dat is ook zo als het je wil lukken.
Ik brand normaal gesproken alles met nero 5.x of met clonecd's nieuwste versie.
Als ik een copie wel draaien van operation flashpoint dan wil mijn clone cd de cdrom niet eens lezen en mijn nero die bakt
Mijn computerconfiguratie is als volgt.
bp6 dual cel. 466@560
192 mb intern
20gb en 30 gb seagate harddisk
acer dvd-rom 16x40x
rhico brander 8x8x40
ik draai zowel win2k_pro als wel winme, dit in verband met mijn radeon, waar de win2k drivers van nogal zuigen.
Draai van vrijwel alle hardware de nieuwe driver dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Als iemand suggesties heeft roep aub wat want ik wil hem eerst ff goed kunnen uitproberen voordat ik tot aanschaf over ga