Toon posts:

Nieuwe MacBook pro 2016 toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Afgelopen week heb ik de nieuwe MacBook pro 2016 13" gekocht. Nadat ik deze enige tijd gebruik merk ik dat de letter "d" tijdens het typen willekeuren dubbel wordt ingevoerd.

Dus wanneer ik eenmaal op "d" druk er "dd" komt te staan, erg irritant.

Is dit iets om mee terug naar de mac store te gaan of kan dit op een andere manier verholpen worden?

Ik hoor het graag!

Vanoss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Naar de Mac store. Ik denk niet dat je wilt proberen de toets eraf te wippen om eronder een kijkje te nemen (zou ik ook niet adviseren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Onder een toetsje kijken helpt meestal alleen wanneer een toets het juist niet doet. Een karakter wat dubbel wordt ingegeven heeft een ander probleem.

Op Tweakers, maar vast ook elders op het net, is te vinden dat de toetsenborden meer problemen hebben. Kwestie van terug gaan naar de Apple Store om het probleem op te lossen. Wel eerst een afspraak maken met de Genius Bar via de website van Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik niet gewoon naar de iMac store in mijn woonplaats ('s-Hertogenbosch) ?
Waar ik dit onder de apple garantie periode kan laten verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is een mogelijkheid, houd er rekening mee dat je je MacBook een aantal dagen/weken kwijt bent en dat er doorgaans geen leentoestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:20:
Kan ik niet gewoon naar de iMac store in mijn woonplaats ('s-Hertogenbosch) ?
Waar ik dit onder de apple garantie periode kan laten verhelpen..
probleem komt vaker voor de laatste tijd bij gloednieuwe macbooks. Kwestie van herhaaldelijk indrukken en hopen dat het beter wordt, anders garantie gevalletje. *edit* zoals andere al opmerkte kan dat even duren. Beter kan je het dan spelen via niet-goed-geld-terug garantie.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhy op 12-03-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Vanmiddag even naar de Amac gegaan, die konden mij alleen helpen door hem op te sturen en adviseerden mij dus terug te gaan naar de BCC. Zojuist daar langsgeweest en ik krijg morgen een nieuwe toegestuurd. Prima service van de BCC dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb last van precies hetzelfde probleem met de letter "i" , en het vervelende is dat ik hem vanuit Denemarken via de Webshop het moeten bestellen om een US keyboard te krijgen... Heel erg frustrerend dus. Hoe lang duren repairs doorgaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
thijsken schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:42:
Ik heb last van precies hetzelfde probleem met de letter "i" , en het vervelende is dat ik hem vanuit Denemarken via de Webshop het moeten bestellen om een US keyboard te krijgen... Heel erg frustrerend dus. Hoe lang duren repairs doorgaans?
Moet je ff overleggen met een officiele Apple Store. Die kunnen soms regelen dat zij een bestelling plaatsen voor een vervanging, en dat je dan terugkomt als t binnen is. Intussen mag je je huidige mac weer meenemen.

Zit soms wel een borg aanvast, zodat ze niet voor jan lul onderdelen bestellen. Dit kan niet in elke Apple Store overigens en is van een aantal factoren afhankelijk, maar een echte store is je grootste kans op succes; of bellen naar AppleCare.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1