Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• alipc09
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-11 18:13
He Tweakers!

Ik heb een probleem en ik heb alle drivers geïnstalleerd ik snap niet waarom hij zo hoog staat!

Afbeeldingslocatie: http://3.1m.yt/UKjeeeo.png

MSI Z170A Gaming M7
i5 6600K OC 4,66GHz (gebeurt ook op standaard clock)
EVGA GTX 1070 FE
Hyper Fury X Black 2666mhz 16GB
Fresh install (Hele SSD geformateerd)

Ik hoop dat ik dit gauw kan fixen. ;w

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Hij staat zo hoog omdat je processen bij elkaar 100% van de cpu gebruiken :)

Probeer anders is the Googlen op: https://www.google.ca/sea...ei=MLDEWPvHLpSzjwS9-qqoAQ of open een topic waar iemand wat mee kan :)

• alipc09
Probleem is als ik een game speel, laten we zeggen WoW en terwijl ik dat doe kijk ik op me 2de scherm youtube video 1080p dan doet die heel raar. (Not responding of opeens wordt de video groen moet ik het refreshen).

WMI is toevallig een voorbeeld daar heb ik geen last van.

[ Voor 25% gewijzigd door alipc09 op 12-03-2017 03:51 ]

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 15:16
alipc09 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 03:44:
Probleem is als ik een game speel, laten we zeggen WoW en terwijl ik dat doe kijk ik op me 2de scherm youtube video 1080p dan doet die heel raar. (Not responding of opeens wordt de video groen moet ik het refreshen).

WMI is toevallig een voorbeeld daar heb ik geen last van.
Wat jij nu beschrijft klinkt meer als een gevolg van het probleem, dan het probleem zelf. Als ik op Google zoek naar WMI Provider Host is de eerste hit die ik vind een persoon die dezelfde problemen als jij ervaart. ~30% CPU usage met een langzaam systeem als gevolg. Kijk eens of je bij je geïnstalleerde apps iets vindt van Conduit Search. Dit blijkt een soort malware te zijn waardoor je CPU onnodig belast wordt. Ik kan mij iets vaags herinneren dat ik hier ook ooit last van heb gehad maar hier pas laat achter kwam omdat ik nooit veel intensieve taken uitvoerde op mijn i7. Ik raad je aan om iets van Malwarebytes te gebruiken aangezien het programma bij mij steeds terugkwam.

Wat mij verder opvalt aan jouw screenshot is dat Razer Synapse ongeveer 12% van je CPU in beslag neemt. Dit vind ik nogal aan de hoge kant omdat op mijn i3 dit programma nooit meer dan 2-3% in beslag neemt als ik het überhaupt al gebruik. Ik zou even herinstalleren of overwegen of je dit programma wel nodig hebt aangezien het een aardige CPU-slurper is. Games die CPU-intensief zijn (zoals WoW, als ik het goed heb) zullen lijden als je CPU voor andere taken wordt gebruikt dan de game.

• alipc09
Als ik thuis ben zal ik weer effe een screenshot maken van cpu usage.