Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC kast 800 euro met mooie graphics (excl extra's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op goeie kwaliteit (Zoals Witcher 3, Far Cry Primal, Rise of the Tomb Raider. Hoe mooier het beeld hoe beter. Graag zonder lag en met vooruitzicht op komende spellen in de explore/open world genre

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 800 euro uitgeven. Iets er over heen is goed als het een grote vooruitgang is

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog:
- Muis (CMStorm), toetsenbord(CMStorm), speakers(Edifier).
- Samsung SSD 750evo 250GB
- Acer beeldscherm (heeft hdmi dvi en vga aansluiting)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag i7 willen als dit in het budget valt. Ik denk dat ik een goede grafische kaart nodig heb (ik wil er maar 1). Ik zou graag 3 jaar met mijn computer willen doen. Het liefst natuurlijk ruimte voor eventuele uitbreiding. Ik wil ook graag nog een dvd speler (o.i.d.). Ik heb nu een AMD computer die de nieuwste spellen nog op low settings kan draaien maar deze is 5 jaar oud. Ik wil er graag echt op vooruit gaan met de nieuwe pc, anders heb ik het geld er niet voor over.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een specifiek merk in mijn hoofd, ik heb altijd AMD gehad maar Intel is ook prima. Zou fijn zin als er wel nieuwe hardware voor de gekozen merken beschikbaar zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stroomverbruik maakt me niet uit. Ik wil graag 2 schermen kunnen aansluiten. Het belangrijkste is dat ik mijn games weer op goeie settings kan draaien en geen frame lag heb. De kast hoeft niet per se mooi te zijn, tenzij dit kan voor een leuk prijsje. Als het kan voor en achter usb ingangen en microfoo/koptelefoon ingangen. Mijn oude SSD moet er in kunnen en ook een nieuwe harde schijf (1 TB is voldoende). Ik wil graag nieuwe hardware zodat ik hier nog 3 jaar mee vooruit kan.

Ga je overklokken?
Ik wil niet overklokken want ik wil graag dat mijn pc lang meegaat en ik heb er weinig verstand van :P .

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij onderdelen voor mijn pc kunnen aanraden zodat ik deze simpelweg kan bestellen en bij een PC expert in elkaar kan laten zetten. Ik hoop ook dat jullie eerlijk zijn met wat ik kan krijgen voor dit budget en of mijn doelen daarmee haalbaar zijn. Misschien 2 of zelfs 3 videokaarten kunnen aanbevelen zodat ik nog een beetje kan nadenken hoeveel geld ik hier voor over heb en hoeveel dit scheelt qua vooruitgang. Ik ga deze pc elke dag voor alles gebruiken, dus wees volledig :). Ik wist vroeger redelijk wat van pc's maar ben nu echt een newbie dus neem niet aan dat ik sommige dingen 'vast wel weet'.

Alvast enorm bedankt, ik kijk uit naar het antwoord zodat ik weer lekker kan gamen. _/-\o_

• techmode
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11 01:40
Je mist nog het lijstje en wat heb je zelf voor onderzoek gedaan?

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-11 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:35:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op goeie kwaliteit (Zoals Witcher 3, Far Cry Primal, Rise of the Tomb Raider. Hoe mooier het beeld hoe beter. Graag zonder lag en met vooruitzicht op komende spellen in de explore/open world genre

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 800 euro uitgeven. Iets er over heen is goed als het een grote vooruitgang is

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog:
- Muis (CMStorm), toetsenbord(CMStorm), speakers(Edifier).
- Samsung SSD 750evo 250GB
- Acer beeldscherm (heeft hdmi dvi en vga aansluiting)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag i7 willen als dit in het budget valt. Ik denk dat ik een goede grafische kaart nodig heb (ik wil er maar 1). Ik zou graag 3 jaar met mijn computer willen doen. Het liefst natuurlijk ruimte voor eventuele uitbreiding. Ik wil ook graag nog een dvd speler (o.i.d.). Ik heb nu een AMD computer die de nieuwste spellen nog op low settings kan draaien maar deze is 5 jaar oud. Ik wil er graag echt op vooruit gaan met de nieuwe pc, anders heb ik het geld er niet voor over.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een specifiek merk in mijn hoofd, ik heb altijd AMD gehad maar Intel is ook prima. Zou fijn zin als er wel nieuwe hardware voor de gekozen merken beschikbaar zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stroomverbruik maakt me niet uit. Ik wil graag 2 schermen kunnen aansluiten. Het belangrijkste is dat ik mijn games weer op goeie settings kan draaien en geen frame lag heb. De kast hoeft niet per se mooi te zijn, tenzij dit kan voor een leuk prijsje. Als het kan voor en achter usb ingangen en microfoo/koptelefoon ingangen. Mijn oude SSD moet er in kunnen en ook een nieuwe harde schijf (1 TB is voldoende). Ik wil graag nieuwe hardware zodat ik hier nog 3 jaar mee vooruit kan.

Ga je overklokken?
Ik wil niet overklokken want ik wil graag dat mijn pc lang meegaat en ik heb er weinig verstand van :P .

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij onderdelen voor mijn pc kunnen aanraden zodat ik deze simpelweg kan bestellen en bij een PC expert in elkaar kan laten zetten. Ik hoop ook dat jullie eerlijk zijn met wat ik kan krijgen voor dit budget en of mijn doelen daarmee haalbaar zijn. Misschien 2 of zelfs 3 videokaarten kunnen aanbevelen zodat ik nog een beetje kan nadenken hoeveel geld ik hier voor over heb en hoeveel dit scheelt qua vooruitgang. Ik ga deze pc elke dag voor alles gebruiken, dus wees volledig :). Ik wist vroeger redelijk wat van pc's maar ben nu echt een newbie dus neem niet aan dat ik sommige dingen 'vast wel weet'.

Alvast enorm bedankt, ik kijk uit naar het antwoord zodat ik weer lekker kan gamen. _/-\o_
Ben op dit moment brak om suggesties te doen, dus morgen ben je de eerste :P
Maarre...
Je wilt de PC laten assembleren.
Waar woon je?
Ik wil de pc voor reiskosten ook wel in elkaar zetten. Breng zelf m'n antistatische mat, polsband en gereedschap mee. Daardoor bespaar je een boel geld die je weer in de build kan stoppen :D

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Ook ik zou de assemblage zonder problemen op me nemen voor wat reiskosten vergoeding. Al ben ik maar een 18 jarig jochie...

Een i7 in dit budget passen is nogal counterproductief voor een gaming pc. Een leuke videokaart kan je zo veel lol bezorgen samen met een i5.

Ik had dit lijstje nog liggen van een build voor een vriend. Even de SSD eruit gehaald en dan zou het een mooi beginnetje moeten zijn voor je.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 186,15€ 186,15
1ASRock B250M Pro4€ 88,-€ 88,-
1MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G€ 249,-€ 249,-
1Corsair Carbide 88R€ 47,95€ 47,95
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm€ 9,95€ 9,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 115,95€ 115,95
1Corsair CX450M€ 54,90€ 54,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 751,90

Edit: lekker slim eh de Harddrive vergeten.
pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB

Verwijderd

Topicstarter
youridv1 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:15:
Ook ik zou de assemblage zonder problemen op me nemen voor wat reiskosten vergoeding. Al ben ik maar een 18 jarig jochie...

Een i7 in dit budget passen is nogal counterproductief voor een gaming pc. Een leuke videokaart kan je zo veel lol bezorgen samen met een i5.

Ik had dit lijstje nog liggen van een build voor een vriend. Even de SSD eruit gehaald en dan zou het een mooi beginnetje moeten zijn voor je.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 186,15€ 186,15
1ASRock B250M Pro4€ 88,-€ 88,-
1MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G€ 249,-€ 249,-
1Corsair Carbide 88R€ 47,95€ 47,95
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm€ 9,95€ 9,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 115,95€ 115,95
1Corsair CX450M€ 54,90€ 54,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 751,90

Edit: lekker slim eh de Harddrive vergeten.
pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
Bedankt voor je reactie youridv1, Dit is wat ik zocht :D. Is je vriend ook tevreden met deze setup? Kan hij games beetje mooi spelen?

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:21:
[...]

Bedankt voor je reactie youridv1, Dit is wat ik zocht :D. Is je vriend ook tevreden met deze setup? Kan hij games beetje mooi spelen?
ja hoor gaat allemaal prima. de rx480 is een prima videokaart. tipje nog: je kan de i5 op verschillende kloksnelheden krijgen. beetje sneller = beetje duurder zegmaar. ik zie dat je wilt dat je pc wat langer mee gaat. je zou dus ipv een i5 7400 een i5 7500 of 7600 kunnen nemen voor dat kleine beetje extra snelheid. de 7600K is echter speciaal bedoeld voor overclocking, dus die meerprijs zou ik niet betalen in jouw geval.

over de assemblage:
ik was persoonlijk ook degene die de pc van dit lijstje in elkaar heb gezet dus dat zal weinig problemen geven. echter zal de ander die zich aanbood er ook zeer weinig moeilijkheden mee hebben
Pagina: 1