Wijziging User Review - [Nemesystem] [Santee]

Pagina: 1
Acties:
  • 796 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38
Ik heb al een pin bericht gekregen van Microkid dat commentaar over vraagprijzen niet is toegestaan, prima, ik zal nooit meer iets hierover zeggen.

Al ben ik het nog steeds niet eens met het belachelijke antwoord van gebruiker Nemesystem, hij en een vriend hebben mij nergens op gebaseerde "feedbacks" terug gegeven. Het beste lijkt mij om alle 3 de feedbacks te verwijderen.

Verdere mogelijke consequenties naar Nemesystem toe wegens taalgebruik (dan wel dodelijke ziektes toewensen) laat ik aan admins over.

Hopelijk is dit voldoende.

M.v.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag reacties van deze bemoeial per direct verwijderen op mijn page. Blijft mij overigens nog steeds lastig vallen in mijn prive berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik heb contact met MicroKid gehad, die heeft mij tevens al een waarschuwing gegeven. Verder zijn waren ongegronde reviews al verwijderd en is er nu vervolgens een nieuwe geplaatst.

Er is 1 prive bericht geweest dat ik contact met MicroKid heb gehad en dat de reviews verwijderd verder. Verder "lastigvallen" was geen sprake van.

Ik ga hier verder niet op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een waarschuwing gehad, als je daarvan beter kan slapen, triest excuus voor een leven dat je hebt om zomaar mensen lastig te vallen in je vrije tijd.

Jij komt mij bedreigen in mijn prive berichten. De situatie was al gesloten. toch blijf je berichten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:38:

Jij komt mij bedreigen in mijn prive berichten. De situatie was al gesloten. toch blijf je berichten sturen.
Klinkklare onzin, zie ook hier voor het bewijs.
Enige bericht wat ik heb gestuurd was dit topic en dat hierbij de situatie klaar was voor mij.

Dat jij vervolgens hier post, mij nog een bericht stuurt en mij nog een keer een "feedback" geeft, geeft aan dat jij mij aan het lastigvallen bent.

Hiermee is het klaar. Ik heb mijn les geleerd, jij duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom, jij blijft berichten sturen, jij begon deze vreemde manier van interactie. Leer met je eigen zaken te bemoeien rare vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Jongens even rustig, overleggen mag via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Dutchdeveloper schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:37:
Jongens even rustig, overleggen mag via DM?
Ik ben erg kalm, al vanaf het begin. Ik ben er ook al enkele dagen klaar mee, via DM "bespreken" heeft geen zin, aangezien deze gebruiker niet normaal kan reageren. Ben bang dat er een flinke modbreak tussen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We zijn er mee bezig; jullie horen van ons.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:38:
Ik heb al een waarschuwing gehad, als je daarvan beter kan slapen, triest excuus voor een leven dat je hebt om zomaar mensen lastig te vallen in je vrije tijd.

Jij kan het niet meer lezen, maar voor anderen die menen hierover te kunnen liegen: bij ieder bericht dat gestuurd wordt via DM staat dat het ingezien kan worden. En u, meneer, liegt alsof het gedrukt staat.
Mede dat heeft bijgedragen aan de beslissing je permanent te bannen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.