Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een tweedehands beamer kopen voor zakelijk gebruik maar ik heb er niet zo veel verstand van.

Ik zoek een beamer voor zakelijk gebruik waarbij videobeelden belangrijk zijn en waarbij de beamer ook in lichte ruimtes moet werken.

Ik twijfel tussen onderstaande beamers:
- NEC V260
- Hitachi ED-A220N
- BenQ MP721C
- Acer PD 523

Welke zou ik het beste kunnen nemen denken jullie? Waar merk ik verschil in.

Dank alvast voor jullie hulp! Wordt zeer gewaardeerd!!

Alle reacties

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05
Waarom tweedehands? Wat is je budget?

Inventaris - Koop mijn meuk!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tip: branduren van de lamp wel checken bij tweedehands koop, dat is namelijk een erg duur onderdeel van de beamer.

Hoi!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Tweedehands is altijd een gok, je weet niet hoe lang de lamp nog meegaat en die vervangen is meestal duurder dan je hele tweedehands beamer. De branduren kun je wel checken meestal, maar die kunnen ook makkelijk tussendoor gereset zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Tweedehands omdat budget zo tussen 100 a 150 euro ligt. Is daar een vergelijkbare goede beamer voor? Ik heb daar niet heel veel verstand van, tweedehands leek me wel een idee om een wat betere voor een mindere prijs te krijgen. Niet goed?

Ja branduren checken was ik inderdaad van plan.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Nieuw heb je idd echt niets voor dat budget.

Een beamer van 100-150 euro is als een auto van 800,-. Misschien doet ie het nog jaren, en misschien houdt ie er volgende maand al mee op... Total-loss is ie in ieder geval al snel ;)

Als je bedrijf er van afhankelijk is (bv voor bedrijfskritische presentaties) zou ik het niet doen, dan beter wachten tot er meer budget vrij gemaakt kan worden. Anders kun je de gok wel nemen voor dat geld. Maar schrijf 'm dan ook meteen af en houd er rekening mee dat je misschien binnenkort nog eens moet investeren (een lamp van 300-500 euro of een andere beamer).

Welke beamer je moet nemen kan ik je verder niet mee helpen. Ik heb zelf een Epson van 7 jaar oud, gebruik 'm weinig maar ben er erg tevreden mee, en heb me daarom nooit meer echt verdiept in de specs van andere merken/modellen.
Pagina: 1