Autoradio bracket past niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-03 18:47
Gister mijn autoradio gejat (ding was max 5 euro waard) dus vandaag een andere gehaalt.

Nu zit ik met het probleem dat mijn bracket niet lijkt te passen, echter zit er nog een soort metalen frame aan de binnenkant, kan ik deze verwijderen? Want het lijkt erop dat mijn nieuwe bracket net niet past omdat het ietsjes (paar mm'er) te groot is. Zie foto van het metalen dingen dat er nog in zit:

http://imgur.com/a/ZUa7m

Iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jup, metalen ding er uit en aan je nieuwe radio zit ook zo'n metalen ding die je in het gat moet plaatsen.

YouTube: Instructievideo Autoradio inbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Ernemmer schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:43:
Jup, metalen ding er uit en aan je nieuwe radio zit ook zo'n metalen ding die je in het gat moet plaatsen.

YouTube: Instructievideo Autoradio inbouwen
Dank voor je reactie. Maar de autoradio die gestolen was, daar zat de bracket nog aan vast. Het metalen ding dat je ziet, lijkt niet op de bracket die je altijd bij je nieuwe radio krijgt. Het lijkt wel onderdeel van de auto te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dan zou je even in de handleiding van je auto kunnen kijken, daar staat het vaak ook wel in.

[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 11-03-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nerot1x schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:45:
[...]

Dank voor je reactie. Maar de autoradio die gestolen was, daar zat de bracket nog aan vast. Het metalen ding dat je ziet, lijkt niet op de bracket die je altijd bij je nieuwe radio krijgt. Het lijkt wel onderdeel van de auto te zijn.
lijkt mij ook om eerlijk te zijn..
die ga je er niet uit krijgen.. hooguit zou je kunnen kijken als de bracket van je nieuwe radio nog wat uitstekende delen heeft om hem "goed" te klemmen..en deze wat minder uitstekend te maken :?

of kijken als je radio zonder bracket er netjes in wil :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Ernemmer schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:47:
Dan zou je even in de handleiding van je auto kunnen kijken, daar staat het vaak ook wel in.
Heb ff gekeken in de handleiding van m'n auto, helaas niks over dat rare stuk metal dat er in zit. Toch bedankt!

Nog ff lopen pielen maar no luck.. snap er niks van, elke video die ik kijk heeft dat ding niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Nerot1x op 11-03-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:28
Wat is de binnenmaat? Als die precies 180x50x150 mm is dan hoort hij bij de auto. Is hij net iets kleiner dan was het nog een onderdeel van de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
pacificocean schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:23:
Wat is de binnenmaat? Als die precies 180x50x150 mm is dan hoort hij bij de auto. Is hij net iets kleiner dan was het nog een onderdeel van de radio.
Bedankt voor je reactie. Ik heb ff gemeten en het is 190mm breed, dat rare metalen ding dat er nu in zit, en ut frame van m'n nieuwe radio ook. Echter heb ik mijn dashboard kap er ff afgehaald en hier is te zien dat het rare metalen frame ding, vastgeschroefd zit, zie foto:

http://imgur.com/a/bFNnm

Edit: Ik heb de gok maar gewaagd, het dashboard en grotendeels afgehaald, schroefjes losgehaald en die rare metalen bracket verwijderd. Dashboard weer gemonteerd en ja hoor, alles past perfect.

Allen bedankt voor de reacties en input.

[ Voor 17% gewijzigd door Nerot1x op 11-03-2017 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Die "rare metalen bracket" was dus je oude anti diefstal slede. En ja, die moet er uit, zodat je je nieuwe kan monteren. :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerot1x
teacher schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 23:41:
Die "rare metalen bracket" was dus je oude anti diefstal slede. En ja, die moet er uit, zodat je je nieuwe kan monteren. :Y
Nou heeft niet geholpen dan haha. Gister is die radio gestolen. Anyways alles werkt nu goed. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 921497

Ik heb dat probleem dus ook dat de slede van mijn nieuwe radio niet past. Heb je misschien iets van een handleiding hoe ik dat frame eruit krijg zodat ik aan de schroeven kom om het ijzer gedeelte eruit te krijgen. En als die eruit is, kan ik dan gewoon die slede die bij de radio geleverd is vastzetten?? Want op die slede zit niet de mogelijkheid om hem op dezelfde manier vast te schroeven.

Alvast bedankt

Groetjes Ralph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Anoniem: 921497 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:20:
Ik heb dat probleem dus ook dat de slede van mijn nieuwe radio niet past. Heb je misschien iets van een handleiding hoe ik dat frame eruit krijg zodat ik aan de schroeven kom om het ijzer gedeelte eruit te krijgen. En als die eruit is, kan ik dan gewoon die slede die bij de radio geleverd is vastzetten?? Want op die slede zit niet de mogelijkheid om hem op dezelfde manier vast te schroeven.

Alvast bedankt

Groetjes Ralph.
Is het niet zo dat er lipjes naar buiten geduwd zijn om de slede achter een rand te klemmen? Die kan je dan met een kleine schroevendraaier weer naar binnen trekken/buigen zodat ie los komt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5fUaOKE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Anoniem: 262853 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:06:
[...]

Is het niet zo dat er lipjes naar buiten geduwd zijn om de slede achter een rand te klemmen? Die kan je dan met een kleine schroevendraaier weer naar binnen trekken/buigen zodat ie los komt.
[afbeelding]
Wat hij bedoelt is wat anders, hetzelfde probleem dat ik had, dat is niet een normaal frame zoals je ziet op jouw plaatje. Dit is blijkbaar een 'anti-theft' frame die vastgeschroefd zit in het dashboard. Dit krijg je eruit door je dashboard los te halen en vervolgens de schroeven los te draaien, als die er eenmaal uit zijn, kan je het frame eruit halen en de normale radio frame erin doen en klemmen met de puntjes die jij aanwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

Harrie

NederVlaming

Dat "anti-theft" heeft dus duidelijk niet geholpen :Y) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Het is ook geen anti-theft frame maar meer een ondersteuning voor je radio om te zorgen dat hij niet doorzakt na een paar jaar, daarom zit het ding zo ver naar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Bierkameel schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:45:
Het is ook geen anti-theft frame maar meer een ondersteuning voor je radio om te zorgen dat hij niet doorzakt na een paar jaar, daarom zit het ding zo ver naar achter.
Oke, dit werd me verteld iig. Maar wat jij zegt lijkt me ook raar, want anders zou het universele frame wel passen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 921497

Bij mij is alles goed gegaan en de nieuwe radio zit er netjes is en speelt perfect haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Anoniem: 921497 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:08:
Bij mij is alles goed gegaan en de nieuwe radio zit er netjes is en speelt perfect haha.
Heb je het frame eruit weten te schroeven zoals ik zei of heb je een andere manier toegepast?
Pagina: 1