Toon posts:

hd 20gb wd raar geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een western digital hd van 20gb en die maakt om de paar seconden gewoon rare geluiden en soms zit hij vast, dan moet je effe wachten. Waar kan dit aanliggen,(mijn moederboard is een msi k7t turbo r) en die hardisc is een westerdigital wd200 ofzoiets.
help a.u.b

Verwijderd

Wat voor instellingen heb je verder?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoelje van instellingen, ik weet alleen dat hij op cable select moet en daar staat hij op, en dat geluid maakt hij ook in dos (overal)

Verwijderd

Ik bedoel in je bios bv.

Verwijderd

Zit ie op ATA100 of 66 of nog 33???
Als ie op ATA66 of 100 zit, zit er dan wel een ATA66 kabel in???

Verwijderd

Topicstarter
ik denk maar weet niet zeker dat ik een 100ata hebt

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52
Op woensdag 04 juli 2001 00:00 schreef jeroenj het volgende:
Hoe bedoelje van instellingen, ik weet alleen dat hij op cable select moet en daar staat hij op, en dat geluid maakt hij ook in dos (overal)
Cable select !?!?

d8 ik niet

probeer hem maar eens master te zetten
(of slave als het je secudaire hdd is )

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
mijn harddiskken moeten op cable select

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Waarom moeten ze op Cable Select?? Eerst keer dat ik dit hoor...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Cable select is idd onzin. Zet 1 op master en 1 op slave. Nog mooier, zet ze allebei op master en op een andere controller.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dan weet ik het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar 1hardisk

Verwijderd

Heb je wel een ATA66 kabel dan? Zit ie goed om aangesloten. Pff tja ik weet t ook niet. Loop je instellingen van je bios nog een keer door enzo.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:39
de hd kan natuurlijk fysiek niet raar gaan doen alleen dankzij een kabel... das een beetje scheef

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
ja die kabel zit wel goed

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 00:19 schreef P5ycho het volgende:
de hd kan natuurlijk fysiek niet raar gaan doen alleen dankzij een kabel... das een beetje scheef
Das waar. Toch maar in die bios loeren. Of zet hem es in een andere PC en kijken wat ie dan doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en ik heb wat dingen kunnen vinden, meer mensen hebben het, moet je maar eens zoeken op wd200 dan vind je wel wat, Toch heel veel bedankt allemaal

groeten Jeroen
Pagina: 1